بنر پویش صندوق اربعین

مجموعه حدیث زندگی (سه جلدی)

مجموعه حدیث زندگی (سه جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۳۰۱
وزن:
۱۱۳۰ گرم

معرفی کتاب

مجموعه حدیث زندگی (سه جلدی) مشتمل بر کتب حدیثی است که رهبر انقلاب در درس خارج خود آنان را محور قرار دادند و با گزینش شخصی به شرحشان در ابتدای جلسات درس پرداخته‌اند. آیت الله خامنه‌ای همچون اساتید خود و بر طبق سیره علمای سلف به امر تذکیه نفوس طلاب و تهذیب نفس توجه داشتند و رهنمودهای ائمه اطهار را بهترین مسیر برای نیل به این اهداف می‌دانند. از همین روی با ذکر نکات تربیتی که از لسان مبارک ایشان جاری گشته دل‌های شاگردان خود را شستشو می‌دادند. در هر دوره ایشان کتابی از کتب مرجع را محور قرار داده‌اند و چندین سال با احادیث آن مانوس بوده‌اند. در ادامه کتاب‌هایی که احادیث آن‌ها توسط رهبر انقلاب گزینش و شرح داده شده بیان می‌گردد.

النوادر: این کتاب توسط شیخ فضل الله راوندی تالیف گشته است. ایشان از علمای قرن ششم هجری قمری و از شاگردان شیخ طبرسی هستند. در این کتاب احادیث نبوی که توسط ائمه اطهار نقل گشته را گرد آورده است.

مکارم الاخلاق: این کتاب در قرن ششم هجری توسط حسن بن فضل طبرسی نگاشته شده است. ایشان از جمله علمای بزرگ شیعه در علم حدیث هستند که در این کتاب آداب و اخلاق اسلامی براساس مطالب ائمه گرد آورده است.

امالی الصدوق:محمد بن علی بن بابویه از جمله مهم‌ترین فقها و علمای شیعه است که در قرن چهارم هجری زیسته است. ایشان که به وثاقت و عدالت شهره بودند در این کتاب که بعدتر به یکی از منابع اصیل حدیث بدل گشت سخنانان ائمه را به شاگردانشان املا کرده‌اند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نحو کاربردی عالی (جلد چهارم) نحو کاربردی عالی (جلد چهارم)
۱۰ %
۴۴۵,۰۰۰
۴۰۰,۵۰۰ تومان
بانک تست و ترکیب نحوکاربردی بانک تست و ترکیب نحوکاربردی
۱۰ %
۳۰۰,۰۰۰
۲۷۰,۰۰۰ تومان
تاریخ امامت (حسین قاضی خانی) تاریخ امامت (حسین قاضی خانی)
۵ %
۵۵,۰۰۰
۵۲,۲۵۰ تومان
اندیشه اسلامی(۲) اندیشه اسلامی(۲)
۵ %
جمعی از نویسندگان
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
تفسیر موضوعی قرآن کریم تفسیر موضوعی قرآن کریم
۵ %
جمعی از نویسندگان
۶۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰ تومان
اندیشه اسلامی ۲ اندیشه اسلامی ۲
۵ %
مهدی ترتیفی
۵۰,۰۰۰
۴۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها