مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی)

مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۳۱۶,۰۰۰
%۱۵
۲۶۸,۶۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۵۹۹
وزن:
۵۲۰ گرم

معرفی کتاب

مجموعه «هوای دونفره» سه جلد برای بهبود روابط زناشویی و ارتقای کیفیت زندگی به کمک همسر است. حسین رستمی که سال‌ها در حوزه مشاوره زوجین درگیر بوده آگاهی کاملی نسبت به مسائل و مشکلات زندگی در زمانه حاضر دارد و در این کتاب‌ها تلاش داشته با توضیح این مشکلات و بیان راهکارهای کاربردی و مناسب به جوانان کمک کند تا هنر خوب زندگی کردن را فرابگیرند. در هر مجلد یک موضوع محوری که زمینه ساز اختلافات و مشکلات در زندگی زن و مرد می‌شوند مورد بحث قرار گرفته و نویسنده براساس منابع دینی و روش‌های علمی تلاش نموده تا راهکارهایی عملی به مخاطب ارائه دهد. نقطه قوت این مجموعه در این است که نویسنده برای هر موقعیت مورد بحث یک سناریوی واقعی نوشته تا اصل موضوع برای مخاطب واضح گردد و نگاه ملموسی نسبت به واقع داشته باشد. صحنه‌هایی که بسیاری از مخاطبان در زندگی شخصی تجربه‌شان کرده‌اند و به همین خاطر با مباحث کتاب همذات پنداری بیشتری پیدا می‌کنند و باعث می‌شود یافتن جواب مشکل برایشان به یک دغدغه جدی بدل گردد. در ادامه به شکل مشخص توضیح می‌دهیم که در هر جلد از این مجموعه نویسنده به سراغ چه موضوعی رفته است و بنای بحث را بر چه محوری گذاشته است.

جلد اول: ویژگی‌های شخصیتی و جسمی جنس زن و مرد تفاوت‌های اساسی و عمده‌ای دارد. این تفاوت‌ها سبب می‌شود در نگاه به مسائل و موضوعات دید متفاوتی داشته باشند و ناهمخوانی در فکر و اندیشه پیدا کنند. به همین دلیل ارتباط میان این دو جنس زمانی که یک رابطه تنگاتنگ داشته باشند ناخودآگاه به یک چالش بدل می‌گردد و می‌تواند منجر به بروز اختلافاتی گردد. نویسنده تلاش کرده تفاوت روحیات زن و مرد را به طرفین بشناساند و تکنیک‌های خوبی برای داشتن ارتباط موثر و پویا با همسر را آموزش دهد.

جلد دوم: در این بخش به شما آموزش داده می‌شود چطور می‌توانید از کانون خانواده به عنوان یک فرصت طلایی استفاده نمایید و ویژگی‌های رفتاری خود را بهبود ببخشید و با آگاهی از انتقاد سازنده به توسعه و ارتقای شخصیت همسر خود نیز کمک کنید. همچنین در ادامه تکنیک‌هایی فرامی‌گیرید که به شما کمک می‌کند در چالش‌ها و سختی‌های زندگی به کمک همسر خود بر آن‌ها فائق بیایید و به شکل تیمی علیه مشکلات بایستید نه علیه یکدیگر.

جلد سوم: این اثر به شکل مجزا به سراغ موضوع خشم و عصبانیت رفته که یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در خانواده‌ها وجود دارد. برخی افراد با بروز خشم خود به شکل پرخاشگری و خصومت باعث ایجاد کدورت و نفرت در فضای خانه می‌شوند و برخی دیگر با فروخوردن خشم خود آسیب‌های روحی جدی به خود می‌زنند که در ادامه به زندگی مشترک آسیب می‌زند. در این کتاب فرامی‌گیرید چگونه کنترل خشم خود را به دست بگیرید، عوامل ایجاد خشم را بشناسید و چه تکنیک‌هایی به شما کمک می‌کند خشم خود را با آرامش به یک عمل مثبت و هدفمند بدل سازید.

هوای دو نفره (جلد سوم)
هوای دو نفره (جلد اول)
هوای دو نفره (جلد دوم)

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

هوای دو نفره (جلد اول) هوای دو نفره (جلد اول)
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
محرمانه با همسران محرمانه با همسران
۱۰ %
مریم تیموری - اشرف السادات فتحی
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰ تومان
کتاب زندگی - ماهیت و شناخت کتاب زندگی - ماهیت و شناخت
۱۰ %
۲۳۰,۰۰۰
۲۰۷,۰۰۰ تومان
ازدواج چرا ازدواج چرا
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۹۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰ تومان
ویروس های ارتباط ویروس های ارتباط
۱۰ %
ابراهیم میثاق
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
مطلع عشق مطلع عشق
۱۰ %
محمدجواد حاج علی اکبری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها