هوای دو نفره (جلد اول)

هوای دو نفره (جلد اول)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۰۰
وزن:
۱۷۶ گرم
شابک:
9789643049379

معرفی کتاب

کتاب «هوای دونفره جلد اول» در رابطه با مساله تعامل موثر با همسر است. این مجموعه در تلاش است تا مهارت‌های همسرداری را به جوانان بیاموزد. در اولین جلد از این مجموعه حسین رستمی تلاش داشته با توجه به اختلاف‌های ژنتیکی و شخصیتی که میان زن و مرد وجود دارد شیوه صحیحی از ارتباط میان این دو جنس را برای ساخت یک تعامل سازنده و ایجاد یک کانون گرم به نام خانواده را بیان نموده است. در این کتاب تکنیک‌های مختلف ساخت یک رابطه خوب در موقعیت‌های متعدد توضیح داده شده است و با آوردن مثال‌های دقیق و روشن که بسیاری تجربه آن‌ها را داشته‌اند تلاش نموده تا نشان دهد هر تکنیک در این موقعیت‌ها چگونه به کار می‌رود. با این کتاب شما یاد می‌گیرید چگونه ارتباط موثر با همسرتان داشته باشید، چگونه به شکل فعال به صحبت‌های همسرتان گوش بدهید، خواسته‌های خودمان از طرف مقابل را به شکل صحیح بیان نماییم، چگونه بتوانیم از شریک زندگی خود انتقاد سازنده نماییم و بسیاری از سوبرداشت‌های فکری که باعث تخریب رابطه می‌شوند را برطرف نماییم. مهم‌ترین نقطه قوت این اثر توجه به ساحت‌های واقعی و روزمره زندگی است که باعث می‌شود تمام این توصیه‌ها و نکته‌ها برای مخاطب ملموس و قابل درک باشد. با خواندن این کتاب بایدها و نبایدهایی که برای گفتگو و ارتباط با همسر نیاز دارید را فراخواهید گرفت.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مریم:«تا کی میخوای توی این شرکت لعنتی کارکنی؟ از وقتی کار جدیدت رو شروع کردی اصلاً برای ما وقت نمیذاری انگار ما توی خونه آدم نیستیم.» سعید:«ببینم، مگه من دارم برای کی جون میکنم؟ این عوض تشکرته واقعاً که نمک نشناسی!»مریم: «تو فقط به فکرکارتی ما برات مهم نیستیم» سعید: «خیلی بیشعوری» مریم:«من دیگه به دقیقه این زندگی رو تحمل نمی‌کنم» ما در زندگی بیشترین درخواست را از همسرمان داریم. درواقع رابطه نزدیک و تنگاتنگ ما با همسرمان سبب می‌شود بیش از هرکسی از او انتظار داشته باشیم. البته این مسئله بسیار طبیعی است. فقط مشکل اینجاست که گاهی انتظارمان منطقی نیست یا به گونه‌ای صحیح آن را درخواست نمی‌کنیم؛ در نتیجه به تنش و درگیری دچار می‌شویم. یک بار دیگر به گفت وگوی بالا دقت کنید. به نظر شما مریم از سعید چه انتظاری داشت؟ او فقط می‌خواست «سعید» بیشتر در کنارش باشد. این خواسته‌ای معقول و طبیعی بود؛ اما شیوه بیان کردنش دردسرساز شد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی) مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی)
۱۵ %
۳۱۶,۰۰۰
۲۶۸,۶۰۰ تومان
مطلع عشق مطلع عشق
۱۰ %
محمدجواد حاج علی اکبری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
ازدواج چرا ازدواج چرا
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۹۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰ تومان
عشق و اختلاف عشق و اختلاف
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
فردای ازدواج فردای ازدواج
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
مادر شوهرت را بکش مادر شوهرت را بکش
۱۰ %
محمدحسین قدیری
۱۵۵,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها