هوای دو نفره (جلد سوم)

هوای دو نفره (جلد سوم)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
%۱۰
۹۹,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۲۴
وزن:
۱۹۰ گرم
شابک:
9789643049447

معرفی کتاب

کتاب «هوای دو نفره جلد سوم» به سراغ یکی از معضلات بسیار شایع در زندگی زوجین رفته است. خشم و عصبانیت از جمله گرفتاری‌هایی است که دامنگیر بسیاری از خانواده ها است و سبب اختلافات عمیق و ایجاد گره‌های کور در روابط زناشویی می‌شود. حسین رستمی در ابتدا عواملی که باعث ایجاد خشم و عصبانیت می‌شود را توضیح می‌دهد و بعد دو نوع مواجهه فرد با خشم درونی را تفصیل داده‌اند. در یک راه فرد با ابراز خشم خود زمینه را برای خصومت و پرخاشگری در فضای خانواده ایجاد می‌کند و برخی دیگر به شکل منفعلانه خشم خود را فرومی‌خورند که باعث می‌شود در طولانی مدت به افسردگی،سرخوردگی و بی‌مهری میل پیدا کند. ایشان در این کتاب مستند به متون دینی و روش‌های علمی تحقیق شده راهکارهای خوبی برای مدیریت خشم و عصبانیت ذکر نموده‌اند و اینکه چگونه این جریان عظیم از احساس و هیجان را به شکل هدفمند استفاده کنیم تکنیک‌های حساب شده‌ای را تعلیم می دهند. این کتاب به شما می آموزد در مساله عصبانیت راه میانه‌ای وجود دارد که کمک می‌کند هم این خشم و عصبانیت به دشمنی و کینه بدل نگردد و در عین حال با حفظ آرامش و همیاری عقل می‌تواند به شکل یک عنصر سازنده و پیش برنده در زندگی شما ظاهر شود. علاوه بر این موارد در بخش پایانی یاد می‌گیرید اگر شما مخاطب خشم همسر خود هستید چطور آرامش را به همسرتان برگردانید و چگونه به او کمک کنید تا بتواند عصبانیتش را مهار نماید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

یکی از مهمترین عوامل خشم وسوسه‌های شیطان است. امام باقر فرمود: «به راستی که این خشم اخگری از شیطان است که در دل فرزند آدم برافروخته می‌شود. هرگاه یکی از شما عصبانی می‌شود چشم‌هایش سرخ می‌گردد و رگ‌های گردنش باد می‌کند و شیطان به درون او راه می‌یابد. امام علی نیز در این باره می‌فرماید: «از خشم بپرهیز که لشکری بزرگ از سپاهیان ابلیس است. کسی که بر خشمش غلبه کند بر شیطان چیره شده است». به همین دلیل پیامبر اکرم برای مهار خشم، چنین توصیه می‌کنند هریک از شما وقتی که خشم می آید اگر بگوید:«أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّحِیمِ»،خشمش از بین خواهد رفت.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مطلع مهر مطلع مهر
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
عشق و اختلاف عشق و اختلاف
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
ازدواج چرا ازدواج چرا
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۹۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰ تومان
فردای ازدواج فردای ازدواج
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
ویروس های ارتباط ویروس های ارتباط
۱۰ %
ابراهیم میثاق
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
کتاب ازدواج - جلد اول: تاسیس کتاب ازدواج - جلد اول: تاسیس
۱۰ %
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها