به وقت صمیمیت

به وقت صمیمیت

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی / زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۱۶
وزن:
۱۱۶ گرم
شابک:
9786008441892

معرفی کتاب

کتاب «به وقت صمیمیت» راهکارهایی است که در هفت بخش مجزا به شما در بهبود روابط صمیمانه با همسر کمک می‌کند. داشتن زندگی مشترک سالم و سازنده مستلزم داشتن دانش و تجربه‌ برای تمام زوجین است. تفاوت‌های ساختاری، عاطفی و رفتاری که میان دو جنس وجود دارد سبب می‌شود تا تمامی افراد برای ایجاد یک رابطه پایدار و عاشقانه همواره نکات و مسائلی را پیرامون همسر خود فرابگیرند و در زندگی لحاظ کنند. یک زندگی مشترک دارای ابعاد پیچیده و گسترده‌ای است که برای هر بخش از آن باید نیازهای طرف مقابل و شیوه نگرش او به مسائل را بشناسیم تا بتوانیم به بهترین نحو همچون یک تیم همدل پیش برویم. این کتاب پس از آنکه معنا و مفهوم صمیمت حقیقی را به شما می‌شناساند در هفت گام مهم و منحصر به‌فرد نکات و راهکارهای خوبی ارائه می‌دهد. این هفت بخش شامل: صمیمت عاطفی، صمیمیت راون‌شناختی و عقلانی، صمیمیت اجتماعی و تفریحی، صمیمیت معنوی، صمیمیت زیباشناختی، صمیمیت جسمی، صمیمیت جنسی می‌شود. در هر فصل شما علاوه بر آگاهی یافتن از اشتباهات مصطلحی که گریبانگیر زوجین است راهکارهای برای جبران این اشتباهات و بهبود شرایط در آن ساحت فرامی‌گیرید و با تمرین عملی این تکنیک‌ها در زندگی خود می‌توانید تاثیر آن را مشاهده کنید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

رازداری از اصول پایه در پایداری زندگی زناشویی است. فراموش نکنیم که نباید اسرار زندگی را به بیرون از خانواده منتقل کنیم. قرآن کریم در توصیف زنان شایسته می‌فرماید: زنان صالح، زنانی هستند که در غیاب همسر خود اسرار و حقوق او را حفظ می‌کنند. با وجود این زنان صالح همسر خود را محرم اسرار می‌دانند. زمانی می‌توانید بگویید صمیمیت روان شناختی بین شما و همسرتان برقرار است که هر یک از شما به طور عمیق ، موضوعات مهم و شخصی مرتبط با خود واقعی و درونی‌اش را برای همسرش فاش کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ترگل ترگل
۱۰ %
عماد داوری دولت‌آبادی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
قدرت و شکوه زن قدرت و شکوه زن
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
گل پوش گل پوش
۱۰ %
امیر عباس زاده پهلوان
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
از نو با تو (جلد 1) از نو با تو (جلد 1)
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 1) گلبرگ زندگی (جلد 1)
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 3) گلبرگ زندگی (جلد 3)
۱۰ %
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها