هنر مرد بودن

هنر مرد بودن

4.2

مهارت‌هایی که هر آقایی در تعامل با همسرش باید بداند

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
%۱۰
۱۰۳,۵۰۰
تومان
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۸۰
وزن:
۲۰۸ گرم
شابک:
9786004415521

معرفی کتاب

کتاب «هنر مرد بودن» نوشته دو روانشناس و مشاوری است که پس از سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در مسائل زناشویی برطبق علم روز و رهنمودهای اسلامی تلاش کرده‌اند حاصل تجربیات‌شان از طریق این کتاب به عموم مردم بیاموزند. همانگونه که در مقدمه کتاب اشاره شده هر فرد برای داشتن یک زندگی موفق علاوه بر تحمل پستی و بلندی زندگی و رعایت موازین الهی باید مهارت‌های زندگی مشترک را با مطالعه و بهره بردن از تجربه افراد متخصص فرابگیرند تا بتوانند به نحو احسن با شریک زندگی خود تعامل داشته باشند. در این اثر نویسندگان تلاش کرده‌اند با مخاطب قرار دادن مردان متاهل نکات مهمی را با آن‌ها در میان بگذارند. از آنجایی که جنس زن و مرد در روحیات و اخلاقیات تفاوت‌های فراوانی با یکدیگر دارند تعامل آن‌ها مستلزم شناخت طرفین از یکدیگر است. اگر مرد‌ها درک کاملی از مدل فکری و احساسی همسران خود داشته باشند به شکل بهتری می‌توانند نیازهای عاطفی و مادی آنان را برطرف سازند و در نتیجه آرامش را برای زندگی مشترک خود به ارمغان آورند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بهتر است هدیه در بازه‌های زمانی متفاوت داده شود. گل هدیه خیلی خوبی است و تأثیر بسیار نیکویی نیز بر حال خانم دارد اما باید به این نیز حواسمان باشد که هدیه دادنمان متفاوت باشد و در این مورد خلاقیت به خرج دهیم و همیشه به یک نوع عمل نکنیم. مثلاً بگوییم خانم پس فردا سالگرد ازدواجمان است می‌خواهی با همدیگر بیرون برویم؟ فضای پارکی فضای بازی یا جایی که آنجا با همدیگر شام بخوریم؟ اجازه دهیم بچه‌ها نیز این تفاوت را احساس کنند و خوشحالی پدر و مادر را ببینند برای ما روز بزرگی است و با نشان دادن آن فرزندانمان یاد می‌گیرند که فردا در زندگی خودشان این رفتارها را با همسرشان داشته باشند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

راز هایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند راز هایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
۳۲۱,۸۶۰
۳۲۱,۸۶۰ تومان
مجموعه چه جوری به هم بیایم (دو جلدی) مجموعه چه جوری به هم بیایم (دو جلدی)
۱۵ %
۱۴۰,۰۰۰
۱۱۹,۰۰۰ تومان
سلوک با همسر سلوک با همسر
۹ %
جعفر صالحان
۲۲۰,۰۰۰
۲۰۰,۲۰۰ تومان
موریانه ها آرامند موریانه ها آرامند
۱۰ %
سید حمید آتش پور - نسرین محمدی نسب
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
همسر من همسر من
۱۰ %
عفت السادات مرقاتی خویی
۸۹,۰۰۰
۸۰,۱۰۰ تومان
چه جوری به هم بیایم (جلد اول) چه جوری به هم بیایم (جلد اول)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها