کتاب هنر زن بودن

کتاب هنر زن بودن

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
بانوان
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۳۲
وزن:
۲۶۰ گرم
شابک:
9786004413701

معرفی کتاب

کتاب«هنر زن بودن» نوشته محسن پوراحمد‌خمینی، مهارت‌هایی که هر خانمی در تعامل با شوهرش باید بداند.

شاخصه یک زندگی موفق این است که هر کدام از افراد یک خانواده جایگاه خودشان را بدانند و باقی افراد خانواده به آن جایگاه احترام بگذارند. نقش کلیدی خانه و خانواده با زن خانوادست. یعنی زن به عنوان ستون خانه، تمام افراد به او وابسته هستند. اگر زن جایگاه حقیقی خود را بداند و از آن به درستی استفاده کند، بنای خانه و خانواده بسیار مستحکم می‌شود. زن باید مهارت‌های لازم برای تعامل با شوهرش را بداند و هنر عشق ورزیدن را بیاموزد. شوهر در خانه مثل فرزند خانم است پس لازم است دلسوز بودن برای او را مد نظر قرار داد. گاهی در مقام زن فکر می‌کنید با عملی شوهرتان را تشویق یا تنبیه یا جذب می‌کنید اما وقتی نتیجه عکس دریافت می‌کنید متعجب می‌شوید. دلیل این نکته عدم شناخت درست از شخصیت مرد و جایگاه زنانه است.

در این کتاب با مسائل مختلفی آشنا می‌شوید. از جمله آنها می‌توان به چگونگی جذابیت برای شوهر، شناخت نیازهای شوهر و عمل به آن، اهمیت داشتن برنامه‌ریزی، جلب اعتماد شوهر در مسائل مالی، به زبان نیاوردن کلمات ممنوعه، عواقب مقایسه شوهر با دیگران و وظیفه زن در برابر انحرافات شوهر اشاره کرد.

در برشی از کتاب هنر زن بودن می‌خوانیم:

مرد باید به هر ترتیبی که شده است، در بیرون از خانه کار کند. زن هم مسئولیت انجام کارهای داخل خانه و تربیت فرزندان را بر عهده دارد. برخی خانم ها در کنار انجام کارهای منزل بیرون از منزل هم کار میکنند. طبعاً زحمات زنان شاغل نسبت به بانوانی که خانه دارند مضاعف است؛ البته باید دغدغه مند باشند که هم وظایف زنانگی شان را در خانه به درستی انجام دهند هم وظایف تربیتی شان را پیگیری کنند و فرزندان خوبی را تربیت نمایند و به جامعه تحویل دهند زن باید با هر لطایف الحیلی که شده است. شوهرش را برای کار به بیرون از خانه بفرستد تا در منزل نماند؛ مثلاً اگر میخواهد در خانه درس بخواند به او بگوید برو کتابخانه درس بخوان در خانه بچه ها اذیتت میکنند. خانم ها باید به این نکته توجه داشته باشند که خوب نیست مرد در خانه بماند و شغلی را که وظیفه دارد بیرون از منزل انجام دهد، به خانه بیاورد؛ چراکه مرد وقتی در خانه باشد شروع به بهانه گیری میکند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان
دسته‌بندی کتاب‌ها