بنر پویش صندوق اربعین

کتاب هنر زن بودن

کتاب هنر زن بودن

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
رده سنی:
بانوان
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۳۲
وزن:
۲۶۰ گرم
شابک:
9786004413701

معرفی کتاب

کتاب هنر زن بودن مهارت هایی که هر خانمی در تعامل با شوهرش باید بداند  اثر محسن پور احمد خمینی، به خوانندگان مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که هر خانمی باید در تعامل با همسرش بداند. اگر یک زن نتواند جایگاهش را در زندگی پیدا کند و به درستی با همسرش رفتار نکند، ممکن است به تدریج اختلافات بیشتر شده و رابطه‌اش با همسرش ناراحت کننده شود. مهارت‌هایی که در این کتاب بیان شده است از جمله خصلت‌هایی است که یک زن موفق باید داشته باشد تا بتواند جایگاهش را در زندگی حفظ کند. کتاب بررسی می‌کند که چگونه یک زن می‌تواند با شناخت خود و رفتار درست با همسرش، از اختلافات و ناراحتی‌ها در زندگی خود جلوگیری کند. این اثر به عنوان یک منبع مفید برای پژوهشگران حوزه زنان به آن‌ها کمک می کند تا بهترین راهکارها و روش‌های موثر برای حفظ و بهبود روابط خانوادگی را در نظر بگیرند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" اگر شغل همسرتان را نپذیرید و دائم به او بابت شرایط شغلی‌اش سرکوفت بزنید، آقا هم با خود می‌گوید چه شغل بدی دارم. زنم مرا به‌خاطر شغلم قبول ندارد. شغل برای آقایان خیلی مهم است. باید توجه داشت یکی از گزاره‌هایی که شخصیت مرد را می‌سازد، شغل اوست. زنی که با شغل همسرش درگیر شود، آرامش را از او می‌گیرد؛ پس سعی کنید هرگز از بدیِ شغل همسر نگویید و اگر نقدی دارید، طوری مطرح نکنید که تصور کند شغل بدی دارد. مرد شغلش را دوست دارد و هر روز صبح به عشق شغلش و برای اینکه بتواند درآمد حلال داشته باشد، از منزل بیرون می‌رود و زحمت می‌کشد. زن باید این را بداند و بگوید آقا، من فقط از شما نان حلال می‌خواهم. خط قرمز من در حوزه شغلی شما لقمه حلال است. حتی اگر درآمدت کم باشد، شاکر خدا و سپاسگزار شما خواهم بود."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قصه کربلا قصه کربلا
۱۰ %
مهدی قزلی
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
توجیه المسائل کربلا توجیه المسائل کربلا
۲۵ %
سید علی اصغر علوی
۱۲۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
پنجره های تشنه پنجره های تشنه
۱۰ %
۱۸۵,۰۰۰
۱۶۶,۵۰۰ تومان
حماسه حسینی (جلد اول) حماسه حسینی (جلد اول)
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۲۴۵,۰۰۰
۲۲۰,۵۰۰ تومان
دختر پیامبر (ص) دختر پیامبر (ص)
۱۰ %
محمدعلی جاودان
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی) آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها