هوای دو نفره (جلد دوم)

هوای دو نفره (جلد دوم)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۹۶,۰۰۰
%۱۰
۸۶,۴۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۷۵
وزن:
۱۵۴ گرم
شابک:
9789643049430

معرفی کتاب

کتاب «هوای دو نفره جلد دوم» در ادامه مباحثی است که تلاش می‌کند مرد و زن را در بهبود زندگی مشترک راهنمایی کند. در این جلد در ابتدا روش‌هایی آموزش داده می‌شود تا شما بتوانید رفتارهای فردی و اجتماعی خود را در کانون خانواده اصلاح نموده و ارتقا دهید. همچنین با فهم درست از انتقادپذیری و اجرای صحیح آن می‌توانید نواقص یکدیگر را برطرف سازید و ابعاد شخصیتی خود را به نسخه بهتری بدل سازید. در بخش‌های بعدی این کتاب نویسنده به شما آموزش می‌دهد به عنوان یک تیم چطور بتوانید از چالش‌های مختلفی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شوید به سلامت گذر نمایید و این طوفان حوادث باعث نشود تا روابط شما شکرآب گردد. همچنین در این کتاب فرامی‌گیرید همکاری سالم در میان زن و شوهر مزیت‌های بسیاری دارد که باعث می‌شود بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها را آسان‌تر از سر بگذرانید به همین خاطر روش‌هایی برای همفکری و مشورت را به شما پیشنهاد می‌دهد. این اثر به شکل کاربردی و متناسب با مقتضیات روز نگاشته شده و در طول آن با استفاده از مثال‌های ملموس سعی نموده تا به شیواترین شکل مباحث را در ذهن مخاطب جا بیاندازد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

نخستین ابزار در مواجه با مشکل نگرش درست است. اینکه ما چگونه با موقعیتی دشوار مقابله کنیم بستگی به تفسیرمان از آن موقعیت دارد. ارزیابی ما از یک مشکل به طور مستقیم بر فشار روانی حاصل از آن اثر می‌گذارد. اگر مشکل را در زندگیمان پدیده‌ای مثبت بدانیم تحمل و مدیریت برایمان راحت‌تر خواهد بود؛ اما چنانچه آن را منفی ببینیم، مقابله با آن دشوار و طاقت فرسا می‌شود. به بیان دیگر مشکل به خودی خود اهمیت ندارد این دیدگاه ماست که شکست یا پیروزی‌مان را رقم می‌زند. بینش واقع‌بینانه، سبب می‌شود بتوانیم مشکل را کنترل کنیم؛ در مقابل تصور نادرست ما را به بزرگ نمایی سیاه نمایی تردید، ترس، ناامیدی و ناکامی دچار می‌کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

فردای ازدواج فردای ازدواج
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
عشق و اختلاف عشق و اختلاف
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
عروس کشون عروس کشون
۱۰ %
محمدحسین قدیری
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
مطلع عشق مطلع عشق
۱۰ %
محمدجواد حاج علی اکبری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
نیمه دیگرم جلد دوم (از ما شدن تا تا شدن) نیمه دیگرم جلد دوم (از ما شدن تا تا شدن)
۱۰ %
۱۱۷,۰۰۰
۱۰۵,۳۰۰ تومان
محرمانه با همسران محرمانه با همسران
۱۰ %
مریم تیموری - اشرف السادات فتحی
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها