محرمانه های مردانه

محرمانه های مردانه

4.2

رازهای زندگی مرد موفق با رویکرد دینی و تربیتی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۰,۰۰۰
%۱۰
۷۲,۰۰۰
تومان
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۲۰
وزن:
۱۲۴ گرم
شابک:
9786004415743

معرفی کتاب

کتاب «محرمانه‌های مردانه» اثری تربیتی و آموزنده برای تمام مردانی است که می‌خواهند در زندگی مشترک با رویکرد دینی و تربیتی موفق باشند. سید علیرضا تراشیون که پیش از این چندین اثر موفق برای زندگی مشترک نوشته در این اثر سعی می‌کند فوت و فن‌هایی که هر مرد در ارتباط با همسر باید لحاظ کند آموزش می‌دهد. تحولاتی که نقش‌های مرد و زن در خانواده بر اثر تغییر و تحولات اجتماعی و فرهنگی پیدا کرده لازم می‌سازد تا مصلحان اجتماعی و نظریه‌پردازان تربیتی با بازنگری در جایگاه مرد در خانواده تعریف و تبیین تازه‌ای از نقش او داشته باشند. مردان برای این که بخواهند زندگی موفقی داشته باشند باید به برخی رفتارها و کارهای خود در مقابل همسر و در زندگی مشترک اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. نویسنده نیز در این کتاب بر آن شده تا بر اساس آموزه‌های زیبا و کاربردی اسلام نقش مردان در زندگی مشترک را ترسیم کند و با بازخوانی جایگاه مرد در خانواده زمینه‌ی تعالی بخشی برای هر یک از زوج‌ها را فراهم آورد. تا این مهم منجر به این گردد که بتوانیم خانه را محلی برای بندگی و بنده پروری قرار دهیم.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مرد موفق در زندگی مشترک بیش از این که به خود و خواسته‌های خود بیندیشد به همسر و خواسته‌های او توجه دارد. مرد به عنوان مدیر و سرپرست خانواده باید ابتدا به نیازهای افراد تحت حمایت خود و بعد به خواسته‌های خود رسیدگی کند یعنی با تمام تلاش خواسته‌های آن‌ها را محقق کند. این روش در فرهنگ ما ایرانی ها به شدت مرسوم است که مردان به خود کمتر از خانواده خود رسیدگی می‌کنند و همیشه خود را وقف خواسته‌های اعضای خانواده‌شان می‌کنند. برای مثال مردی که سال به سال برای خود لباس و کفش نمی‌خرد ولی سعی دارد اعضای خانواده‌اش همیشه نونوار باشند. این امر باید بصورت مستمر از طرف مرد برای زن دیده شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی) مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی)
۱۵ %
۳۱۶,۰۰۰
۲۶۸,۶۰۰ تومان
هوای دو نفره (جلد اول) هوای دو نفره (جلد اول)
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
دلبری دلبران (مهارت‌های همسرداری) دلبری دلبران (مهارت‌های همسرداری)
۱۵ %
۹۵,۰۰۰
۸۰,۷۵۰ تومان
هنر مرد بودن هنر مرد بودن
۱۰ %
محسن پوراحمد خمینی - راضیه خسروی
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
هوای دو نفره (جلد سوم) هوای دو نفره (جلد سوم)
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
هوای دو نفره (جلد دوم) هوای دو نفره (جلد دوم)
۱۰ %
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها