مجموعه مثل ما مثل ماه (پنج جلدی)

مجموعه مثل ما مثل ماه (پنج جلدی)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
%۱۵
۲۱۲,۵۰۰
تومان
رده سنی:
کودکان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
وزیری
صفحات:
۳۲۰
وزن:
۶۱۴ گرم

معرفی کتاب

در میان 124هزار پیامبری که خداوند مبعوث کرد پنج پیامبر به عنوان انبیاء اولوالعزم الهی شناخته می‌شوند که مقام و منزلتی بیش از دیگران دارند. خداوند برگزیدگان خود را از جنس همان مردمی قرار داد تا که بنا بود هدایت شوند. اگر خداوند به جای انسان فرشته یا جنی را به عنوان رسول خود انتخاب می‌نمود هدایت یا از روی ترس بود و یا اینکه برای سرپیچی از فرمان الهی بهانه‌ای داشتند. اما رسولان الهی خود در خط مقدم عمل به فرامین الهی بودند و با زندگی و کردار خود نشان می‌دادند که طی کردن طریق خداوند ممکن است و انسانی که در همین دنیا زندگی می‌کند، می‌خورد و می‌خوابد می‌تواند با بندگی خدا به بالاترین درجات برسد. مسلم ناصری که یکی از پرکارترین و باسابقه‌ترین نویسندگان ادبیات دینی برای کودکان است تلاش کرده در قالب پنج قصه کوتاه و شیرین زندگی پنج پیامبر اولوالعزم الهی که هرکدام سرنوشتی جالب و درس آموز دارند را تعریف کند. حاصل این کار مجموعه مثل ما مثل ماه(پنج جلدی) شده است. در ادامه به شکل مختصر این پنج کتاب را معرفی می‌کنیم:

 

کتاب پیامبر هزار و یک درخت

اولین پیامبر بزرگ الهی که عمری بسیار طولانی داشت حضرت نوح (ع) است که حدود هزار سال تبلیغ دین الهی کرد اما افراد بسیاری کمی به او ایمان آوردند و در نتیجه خداوند به او دستور ساخت کشتی داد تا او و پیروانش را از عذاب الهی در امان نگه دارد.

 

کتاب پیامبر تبر آتشین

حضرت ابراهیم (ع) سعی می‌کرد هر قوم و گروهی را با آوردن تناقض و خطاهایی آشکار از دل دین ساختگی خودشان مفتضح سازد و عظمت خداوند واحد و قادر را به آن‌ها گوشزد سازد. او برای نشان دادن ناتوانی بت‌هایی که خدا پنداشته می‌شدند آن‌ها را با تبر شکست.

 

کتاب پیامبر اژدهای چوبی

در دوران حکومت پادشاهی ظالم که به هیچکس رحم نمی‌کرد خداوند یکی دیگر از رسولان برتر خود را به نام موسی (ع) به سوی او فرستاد. کودکی که در دستگاه خودش رشد یافته بود اکنون او را به دین الهی دعوت کرد اما او سرباز زد.

 

کتاب پیامبر شفابخش

حضرت عیسی (ع) که از همان بدو تولد زندگی‌اش با شگفتی و معجزه همراه بود توانست بساط بزرگان دین تحریف شده یهود را به هم زند و آیین الهی را با ساده زیستی و مهربانی در میان مردم گسترش دهد. او برای اثبات الهی بودن خود مرده را زنده و کور را بینا کرد.

 

کتاب پیامبر گل سرخ

آخرین فرستاده الهی که بزرگترین آنان و در واقع کامل کننده اسلام حقیقی بود در سرزمین مکه با معجزه کلمات پا به عرصه وجود گذاشت. حضرت محمد (ص) توانست در طول بیست و سه سال تبلیغ دین اسلام بنای دینی را بگذارد که از صحرای عربستان گذشت و اکنون یک میلیارد پیرو در سراسر جهان دارد.

پیامبر تبر آتشین
پیامبر تبر آتشین
۱۰ %
۴۵,۰۰۰ تومان
پیامبر شفابخش
پیامبر شفابخش
۱۰ %
۴۵,۰۰۰ تومان
پیامبر هزار و یک درخت
پیامبر اژدهای چوبی
پیامبر گل سرخ
پیامبر گل سرخ
۱۰ %
۴۵,۰۰۰ تومان

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

رفاقت به سبک تانک رفاقت به سبک تانک
۱۰ %
داوود امیریان
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
ترکش ولگرد ترکش ولگرد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
جام جهانی در جوادیه جام جهانی در جوادیه
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
کودکستان آقا مرسل کودکستان آقا مرسل
۱۰ %
داوود امیریان
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
فرزندان ایرانیم فرزندان ایرانیم
۱۰ %
داوود امیریان
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 2) سلام بر ابراهیم (جلد 2)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها