پیامبر هزار و یک درخت

پیامبر هزار و یک درخت

4.2

مثل ما، مثل ماه (جلد اول)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زیر 12 سال
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۶۴
وزن:
۱۲۰ گرم
شابک:
9789642029303

معرفی کتاب

کتاب «پیامبر هزار و یک درخت» نوشته مسلم ناصری داستان زندگی حضرت نوح (ع) است. او اولین پیامبر اولوالعزمی بود که حدود هزار سال زندگی کرد و با وجود نبوت طولانی مدتش اما افراد اندکی به او ایمان آوردند. خداوند دو مرتبه به پیامبرش دستور داد تا در دشت درخت سرو بکارد تا پس از آن عذابش را بر این مردم نازل کند اما فرستاده خدا برای قومش مهلت خواست. زمانی که هزار و یکمین سرو به درختی تناور تبدیل شد حضرت نوح از هدایت قومش ناامید گشت و کار ساخت و ساز با چوب‌های  سرو آغاز نمود. مردم کافر که هیچکدام گمان چنین عذابی را نداشتند او را تمسخر کردند اما دیر نپایید که از لجاجت و عنادشان پشمیان شدند. این کتاب در کنار بیان جذاب و شیرینش با تصویرگری‌های بسیار باکیفیتی همراه شده تا یک داستان سرگرم کننده و آموزنده برای کودکان بگوید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

نوح نگاهی به ماروت کرد و به چشمان او خیره شد. ماروت در نگاهش خواند تو که آدم خوبی بودی همسایه ماروت سرش را چرخاند و از جمع جدا شد او ته دلش نگران بود نمی‌توانست آبی را که میان آتش جوشیده بود فراموش کند. نوح سال‌ها همسایه‌ی او بود و هرگز از او بدی ندیده و دروغی نشنیده بود حتی پدرش هم حتی یک کلمه از او بد نگفته بود. نوح را دوست داشت؛ ولی فکر می‌کرد کارهایش خنده‌دار است. ساختن کشتی مسخره‌ترین کاری بود که در عمرش دیده بود آن هم وسط صحرا؛ اما اگر همان طور که او می‌گفت آن قدر باران می‌بارید که کشتی بالای آب می‌ایستاد چه؟ حتما خانه‌ها می‌رفتند زیر آب. عقب عقب رفت. دوست نداشت کنار کسانی باشد که ناسزا می‌گفتند و حرف‌های زشت بر زبان می‌آوردند. قدم تند کرد. به طرف خانه‌اش رفت. در راه که به خانه باز می‌گشت صدایی شنید؛ ولی کسی را ندید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه مثل ما مثل ماه (پنج جلدی) مجموعه مثل ما مثل ماه (پنج جلدی)
۱۵ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۱۲,۵۰۰ تومان
پانچلو   ای کاش بینی من هم سبز بود پانچلو   ای کاش بینی من هم سبز بود
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قصه های من و بابام (جلد دوم) قصه های من و بابام (جلد دوم)
۱۰ %
اریش ازر - ایرج جهانشاهی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
اولین قصه های قرآن من اولین قصه های قرآن من
۱۰ %
ثانی اثنین خان
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
پانچلو (بهتر از همه) پانچلو (بهتر از همه)
۱۰ %
مکس لوکیدو - لیلا کاشانی وحید
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
اصیل آباد اصیل آباد
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها