بنر پویش صندوق اربعین

مجموعه کودکی نامداران (سه جلدی)

مجموعه کودکی نامداران (سه جلدی)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۵
۱۰۲,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۷۲
وزن:
۱۹۴ گرم

معرفی کتاب

بسیاری از ما زمانی که به افراد معروف و مشهور فکر می‌کنیم فراموش می‌نماییم که تمامی این افراد در کودکی و جوانی انسان‌های معمولی بودند که با استفاده از فرصت‌ها و تلاش خستگی ناپذیر توانستند خود را در عرصه‌ای مطرح نمایند و تفاوت‌های بزرگ را رقم بزنند. بازگشت به سال‌های ابتدایی این افراد و تماشای اولین گام‌هایی که آن‌ها به سوی پیشرفت و رسیدن به قله‌های موفقیت برداشتند می‌تواند برای کودکان امروز ایران انگیزه بخش و امیدآفرین باشد. ایران مهد دانشمندان و هنرمندان بزرگی است که نام هر کدام به تنهایی برای افتخار ورزیدن به آب و خاک میهن کافی است. در این کتاب‌ها تلاش شده است که با لحنی ساده و شیرین نشان دهد چگونه این افراد به زمینه حرفه‌ای خود علاقه‌مند شدند و چطور توانستند از همان کودکی با منابع محدود و الهام از جهان اطراف خود علاقه‌شان را پیگیری نمایند.

کتاب العبد: در این کتاب به سراغ زندگی آیت الله بهجت رفته‌اند. عالمی که بسیار زود توانست در ساحت علم و عرفان پیشرفت نماید. او از همان کودکی به آموختن علوم دینی و طی نمودن مدارج معنوی تلاش کرد و در سال‌های بعد به پناهگاهی برای شیعیان تبدیل گشت که مردم از علم و معرفت او سیراب می‌گشتند.

کتاب مرد روزهای سخت: این اثر داستانی از کودکی شهید مصطفی چمران است. دانشمندی که توانست به بالاترین مدارج علمی برسد اما روح پرهیاهوی او آرام نگشت و تلاش کرد با مبارزه و تلاش در راه آزادی و استقلال کشورهای مسلمان پاسخی معنادار برای زندگی خود بیابد. این اثر نشان می‌دهد چطور یک انسان موفق از دل سختی‌ها و مشکلات ساخته می‌شود.

کتاب بانوی شعر فارسی: یکی از نام‌آورترین شاعران معاصر را می‌توان به طور قطع پروین اعتصامی دانست. او در کودکی در محفل ادبا و شعرا شرکت می‌نمود و از همان دوران ذوق ادبی و طبع پاک خود را با سرودن شعر به نمایش گذاشت و مورد تحسین بزرگان قرار گرفت. این کتاب نشان می‌دهد پروین چگونه با مطالعه و بهره‌گیری از طبیعت به یک شاعر صاحب سبک بدل گردد.

العبد (من محمدتقی بهجت هستم)
مرد روزهای سخت (من مصطفی چمران هستم)
بانوی شعر فارسی (من پروین اعتصامی هستم)

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

شازده کوچولو (نیم رقعی) شازده کوچولو (نیم رقعی)
۱۰ %
دوسنت اگزوپری - رحماندوست
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
تن تن و سندباد تن تن و سندباد
۱۰ %
محمد میرکیانی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
اصیل آباد اصیل آباد
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
کودکستان آقا مرسل کودکستان آقا مرسل
۱۰ %
داوود امیریان
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها