مجموعه چه جوری به هم بیایم (دو جلدی)

مجموعه چه جوری به هم بیایم (دو جلدی)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
%۱۵
۱۱۹,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۴۸
وزن:
۲۳۰ گرم

معرفی کتاب

مجموعه «چه جوری به هم بیایم» به سراغ یک موضوع مهم و داغ رفته است که همه زوج های جوان باید نسبت به آن آگاهی یابند. بر کسی پوشیده نیست علیرغم تمام ادعاهای دروغین برابری جنسیتی که در این سال ها رواج پیدا کرده دو جنس زن و مرد تفاوت‌های عمده ای با یکدیگر دارند. تفاوت هایی که تنها محدود در یک بعد نیست بلکه در ابعاد مختلف جسمی و روحی وجود دارد. شناخت این تفاوت ها برای فهم عمیق از شریک زندگی و اینکه بدانیم در شرایط مختلف با چه رویکردی با او برخورد نماییم بسیار اهمیت دارد. با وجود این تفاوت های بسیار که در زن و مرد وجود دارد اما این دو جنس همچون دو تکه ی پازلی هستند که کمبودهای یکدیگر را برطرف می نمایند و برای تکامل همدیگر ضروری هستند. مهم این است که انسان بداند چطور با تغایرهای روحی و شخصیتی فرد مقابل خود چگونه تا نماید و نسبت به احساسات و نیازهای منحصر به فرد او بتواند رفتار نماید. در ادامه به تفصیل به مجلدات این مجموعه می پردازیم و توضیح می دهیم که در هر کتاب کدامین تفاوت های جسمی و روحی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

جلد اول: در ابتدا به تفاوت های جسمی به تقسیم حواس پنجگانه توضیح داده می شود. سپس تفاوت های شناختی که مشتمل بر هوش، حافظه، درک مطلب، جزئی و کلی نگری، تجزیه و ترکیب مفاهیم هست، تفصیل داده شده و در بخش پایانی نیز تفاوت های هیجانی که عبارت اند از: عاشق شدن و عشق ورزی، ابراز احساسات، تحمل رنج ها، زیبایی شناسی، انگیزه و انرژی مورد بحث قرار گرفته است.

جلد دوم: در این مجلد حسین رستمی ابتدا به سراغ تفاوت ارتباطی رفته که در زیرشاخه های آن به انگیزه گفتگو، موضوعات مورد علاقه، لحن گفتگو، سبک گفتگو و ارتباط های غیرکلامی پرداخته است.سپس به سراغ مساله بسیار تفاوت های جنسی رفته است که در ذیل آن به نوع میل جنسی، ابراز میل جنسی، شدت میل جنسی، شیوه تحریک جنسی، آمادگی برای رابطه جنسی و چگونگی ارضای جنسی پرداخته است. در بخش پایانی نیز چند تفاوت خرد دیگر همچون تفاوت در ارزش ها، تفاوت در نیازها و انتظارات و تفاوت در نقش ها مورد بررسی قرار گرفته است.

چه جوری به هم بیایم (جلد اول)
چه جوری به هم بیایم (جلد دوم)

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سلوک با همسر سلوک با همسر
۹ %
جعفر صالحان
۲۲۰,۰۰۰
۲۰۰,۲۰۰ تومان
نیمه دیگرم جلد دوم (از ما شدن تا تا شدن) نیمه دیگرم جلد دوم (از ما شدن تا تا شدن)
۱۰ %
۱۱۷,۰۰۰
۱۰۵,۳۰۰ تومان
چشمی خاله سوسکه چشمی خاله سوسکه
۱۰ %
مجید عاقله
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
مثبت سه مثبت سه
۱۰ %
سید حسین موسوی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
عشق و اختلاف عشق و اختلاف
۱۰ %
محمد جعفر غفرانی
۷۳,۰۰۰
۶۵,۷۰۰ تومان
مطلع عشق مطلع عشق
۱۰ %
محمدجواد حاج علی اکبری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها