حماسه حسینی جلد اول

حماسه حسینی جلد اول

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۷۹,۰۰۰
%۱۰
۱۶۱,۱۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
-
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
-
وزن:
۵۹۰ گرم
شابک:
9789645600646

معرفی کتاب

محقق، متفکر، نویسنده و از دانشمندان اسلام‌شناس در قرن معاصر، استاد شهید مطهری است که در لحظه لحظه انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و همواره با قلم روشنگرانه خود، در مقابل انحراف به شیوا‌ترین بیان قیام می‌کند.

مجموعه آثار باقی مانده از این ایشان، شامل سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌ها و نقد نامه‌های او است که بسیاری شبهات و سوالات بنیادین جوانان و متفکران را در عصرهای گوناگون پاسخ می‌گوید.

از آشناترین آثار ایشان که توسط نشر صدرا در دو جلد به چاپ رسیده‌است کتاب «حماسه حسینی» است؛ نوشتاری که حاصل سخنرانی‌های معلم شهید در مسجد جاوید، حسینیه ارشاد و درمیان هم‌رزمان انقلابی ایشان است.

در جلد آغازین این مجموعه با هفت فصل، واقعه عظیم عاشورا را قدم به قدم و خالی از تحریف بخوانید که با صلابت و حمیت نگاشته شده‌است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

((من نمی‌دانم کدام جانی یا جانی‌هایی جنایت را به شکل دیگری بر حسین بن علی وارد کردند و آن اینکه هدف حسین بن علی را مورد تحریف قرار دادند و همان چرندی را که مسیحیها در مورد مسیح گفتند درباره حسین گفتند که حسین کشته شد برای آنکه بار گناه امّت را به دوش بگیرد، برای اینکه ما گناه بکنیم و خیالمان راحت باشد، حسین کشته شد برای اینکه گنه‌کار تا آن زمان کم بود، بیشتر بشود.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

حماسه حسینی جلد دوم حماسه حسینی جلد دوم
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۱۹,۰۰۰
۱۰۷,۱۰۰ تومان
آینده انقلاب اسلامی آینده انقلاب اسلامی
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۳۹,۰۰۰
۱۲۵,۱۰۰ تومان
جاذبه و دافعه علی علیه السلام جاذبه و دافعه علی علیه السلام
۱۰ %
۶۹,۰۰۰
۶۲,۱۰۰ تومان
انسان و ایمان انسان و ایمان
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
خاتمیت شهید مطهری خاتمیت شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
جهان بینی توحیدی جهان بینی توحیدی
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها