عدل الهی شهید مطهری

عدل الهی شهید مطهری

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۵۹,۰۰۰
%۱۰
۱۴۳,۱۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۲۰
وزن:
۴۵۸ گرم
شابک:
9789645600219

معرفی کتاب

استاد شهید مرتضی مطهری، محقق، متفکر، نویسنده و از دانشمندان اسلام‌شناس در قرن معاصر است که لحظه لحظه انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرد و همواره با قلم روشنگرانه خود، در برابر شبهات و تحریفات به شیوا‌ترین بیان قیام کرده‌است.

اینک نیز پس از سالها مجموعه آثار باقی مانده از این ایشان که شامل سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌ها و نقد نامه‌های او است توسط نشر صدرا جمع‌آوری، بازنویسی و به چاپ رسیده‌است تا پاسخگوی سوالات بنیادین جوانان و متفکران در عصرهای گوناگون باشد.

از آشناترین آثار ایشان که به کتاب‌رسان آمده‌است، کتاب«عدل الهی» است؛ موضوع اصلی این اثر مساله‌ای بنیادین در میان اشاعره، معتزله، امامیه و حتی سایر ادیان یکتاپرست است؛ با وجود ۲۹آیه درباره عدل خداوند بازهم شبهات بسیاری پیش‌روی مفهوم و مصادیق آن است از جمله آنکه آیا عدل بر خدا واجب است؟ شیوه محاسبه اعمال خیر و شر چگونه خواهد بود؟ آیا مومنی که مرتکب خطا می‌شود با کافری که شری از او سر نمی‌زند برابر خواهند بود؟ و...

تقریر معلم شهید از این ماجرا بر اساس مطالعات گسترده و نگاهی کاملا منطقی است، بنابر این کتاب مقابل را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که میخواهند نگاهی متفاوت به پایه‌های دینِ پویایِ اسلام بیافکنند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

بیست گفتار  شهید مطهری بیست گفتار  شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۴۹,۰۰۰
۱۳۴,۱۰۰ تومان
اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب  شهید مطهری اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب  شهید مطهری
۱۰ %
۲۹,۰۰۰
۲۶,۱۰۰ تومان
حماسه حسینی جلد اول حماسه حسینی جلد اول
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۷۹,۰۰۰
۱۶۱,۱۰۰ تومان
مقتل مطهر مقتل مطهر
۹ %
جعفر صالحان
۵۴,۰۰۰
۴۹,۱۴۰ تومان
لیبرالیسم و مساله عدالت لیبرالیسم و مساله عدالت
۱۰ %
۴۶,۰۰۰
۴۱,۴۰۰ تومان
داستان راستان  (جلد اول و دوم) داستان راستان  (جلد اول و دوم)
۱۰ %
۱۳۹,۰۰۰
۱۲۵,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها