کتاب حکمتها و اندرزها جلد یک و دو شهید مطهری

کتاب حکمتها و اندرزها جلد یک و دو شهید مطهری

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۴۱۱
وزن:
۵۷۶ گرم
شابک:
9786229558379

معرفی کتاب

استاد شهید مرتضی مطهری، محقق، متفکر، نویسنده و از دانشمندان اسلام‌شناس در قرن معاصر است که لحظه لحظه انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرد و همواره با قلم روشنگرانه خود، در برابر شبهات و تحریفات به شیوا‌ترین بیان قیام کرده‌است.

 

اینک نیز پس از سالها مجموعه آثار باقی مانده از این ایشان که شامل سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌ها و نقد نامه‌های او است توسط نشر صدرا جمع‌آوری، بازنویسی و به چاپ رسیده‌است تا پاسخگوی سوالات بنیادین جوانان و متفکران در عصرهای گوناگون باشد.

از آشناترین آثار ایشان که به کتاب‌رسان آمده‌است، کتاب«حکمت‌ها و اندرزها» در دو جلد می‌باشد، که شامل مقالاتی است که ایشان در سالهای 1331 تا 1341 پیرامون سبک زندگی اسلامی نگاشته‌اند.

نکات ارزشمندی که در این اثر به ساده‌ترین بیان می‌خوانید، شما را به یاد کتاب «بیست گفتار» و «داستان راستان» از معلم شهید می‌اندازد و می‌توانید با مطالعه آن آرامش زیستن را بارها تجربه کنید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان
دسته‌بندی کتاب‌ها