فرهنگ نامه مشاغل

فرهنگ نامه مشاغل

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
%۱۰
۲۲۵,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۳۴۳
وزن:
۱۱۰۶ گرم
شابک:
9786006229171

معرفی کتاب

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک انسان در دوران نوجوانی این است که می‌خواهد جایگاه و نقش خود را در جهان بداند. در دنیا هزاران شغل و مسوولیت مختلف وجود دارد که هر کدام از این نقش‌ها در حکم یک چرخ دنده سیستمی هستند که باعث حیات یک جامعه می شوند. هر کدام از افراد براساس استعداد خودشان، علاقه مندی‌هایشان و نیاز‌هایی که جامعه دارند شغلی را برمی‌گزینند و هدفی از اهداف یک کشور را تامین می‌گردانند. سوالی که در ذهن نوجوان وجود دارد این است که من به درد کدام کار می‌خورم و چه کاری می‌تواند حس کنجکاوی و سرگشتگی درونی مرا برطرف گرداند. برای پاسخ به چنین سوال‌های مهمی کتاب «فرهنگ‌نامه مشاغل» می‌تواند راهنمای خوبی باشد. این اثر مشتمل بر بسیاری از مشاغل اصلی و مهم هر جامعه است که هر کدام از این مشاغل به شکل مجزا تعریف شده‌اند، مقدمات رسیدن به این شغل، شرح وظایفی که در این شغل باید انجام شوند و اینکه هدف از انجام این شغل چیست به طور کامل توضیح داده شده اند. نوجوانان با مطالعه این اثر می‌توانند شناخت خوب و مبسوطی نسبت به آینده خود پیدا کنند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

اگر شما به نویسندگی علاقه‌مندید لازم است ابتدا بدانید که در کدام حوزه آن مایل به فعالیت هستید. در عین حال آیا آن را به عنوان شغل خود انتخاب می‌کنید یا دوست دارید در کنار حرفه خویش، نویسنده هم باشید. ممکن است شما در یکی از رشته‌های مختلف علمی تحصیل کنید و دلتان بخواهد در رشته تخصصی خود کتاب بنویسید. همچنین ممکن است به حوزه ادبیات علاقه مند باشید و استعداد خاصی در نگارش قصه و داستان، نمایشنامه، فیلم نامه، گزارش، طنز، نقد و... داشته باشید. در این صورت لازم است در زمینه خاصی که به آن گرایش بیشتری دارید، مطالعه کنید یا دوره های خاصی را در کلاس‌های نویسندگی با کارگاه‌های داستان نویسی و... بگذرانید و حتی در دانشگاه در رشته زبان و ادبیات فارسی با ادبیات نمایشی تحصیل کنید امکان ادامه تحصیل در رشته زبان و ادبیات فارسی تا مقطع دکترا و در رشته ادبیات نمایشی تا مقطع کارشناسی ارشد است. در ادامه کار خود با فرستادن آثارتان به مطبوعات با چاپ کتاب می‌توانید این آثار را در اختیار مخاطبان قرار دهید. همچنین اگر در حوزه نمایشنامه نویسی و فیلم نامه‌نویسی فعالیت می‌کنید می‌توانید آثارتان را به دفاتر فیلم سازی یا نهادهای مرتبط با تئاتر ارسال کنید تا از آنها استفاده کنند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دایره المعارف مصور ماشین دایره المعارف مصور ماشین
۱۰ %
۹۵۰,۰۰۰
۸۵۵,۰۰۰ تومان
اطلس شگفتی های جهان اطلس شگفتی های جهان
۱۰ %
الهام شوشتری زاده - گروه مولفین انتشارات دورلینگ کیندرزلی
۹۰۰,۰۰۰
۸۱۰,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور علوم دایره المعارف مصور علوم
۱۵ %
گروه مولفین انتشارات دورلینگ کیندرزلی
۲,۰۰۰,۰۰۰
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور اسلحه دایره المعارف مصور اسلحه
۱۰ %
گروه مولفین انتشارات دورلینگ کیندرزلی
۷۰۰,۰۰۰
۶۳۰,۰۰۰ تومان
دانشنامه مصور روبات دانشنامه مصور روبات
۱۰ %
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
اطلس جغرافی من اطلس جغرافی من
۱۰ %
الهام شوشتری زاده - گروه مولفین انتشارات دورلینگ کیندرزلی
۹۰۰,۰۰۰
۸۱۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها