رهنمای طریق

رهنمای طریق

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۹۸,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
پرسش و پاسخ
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۵۷۱
وزن:
۵۹۲ گرم
شابک:
9786007107263

معرفی کتاب

جوان و نوجوان مسلمان پر از سوالات و شبهاتی است که باید بزرگان دین و عالمان به معارف الهی به آن ها پاسخ دهند. سوالاتی که اگر به آن‌ها جواب درست و راهگشا داده شود باعث می‌شود که ایمان آنها افزوده گردد و با شدت و همت بیشتری بتوانند در راه اسلام مجاهده کنند اما اگر پاسخ درست و متقاعده کننده‌ای دریافت نکنند سبب می‌شود تا از مسیر ایمان و اسلام بازبمانند و حتی به انکار و مقابله با راه حق برخیزند. از همین جهت پاسخ به این سوالات اهمیتی دوچندان و جلوه‌ای بسیار حیاتی پیدا می‌کند.

استاد محمدعلی جاودان که سالیان سال درس اخلاق و معرفت برگزار کرده‌اند و جان‌های بسیاری را با مطالب و معارف ناب اسلام سیراب کرده‌اند و تمام همت خود را در این چهل ساله بر انسان سازی گذاشته‌اند. ایشان در مدت طولانی شاگردان فراوانی داشته‌اند که عمده آن‌ها از قشر جوان بوده‌اند و همگی مشتاق دریافت مطالب بیشتر و در ضمن آن ترقی در مدارج معنوی بوده‌اند. حاصل این برخوردهای فراوان با نسل جدید سبب شده تا استاد جاودان نسبت به دغدغه‌ها و پرسش‌های این نسل آگاهی کامل داشته باشد و نسل جدید نیز برای پرسیدن هرگونه سوال با ایشان احساس موانست و راحتی داشته باشند. در نتیجه این ملاقات‌ها پرسش و پاسخ‌های بسیاری رد و بدل شده که حاصل آن کتاب «رهنمای طریق» است و مجموعه این مباحث می‌تواند برای هر جوینده طریق حق بسیار مفید باشد. همانطور که مقام معظم رهبری نیز مطالعه این کتاب را برای نسل جوان مفید دانسته‌اند.

تقریظ مقام معظم رهبری از کتاب رهنمای طریق

«بخش عمده‌ای از کتاب مطالعه شد، مطالب سودمند بسیاری در آن هست که برای جوانان دانستن آن لازم یا راه‌گشا است. خداوند به همه‌ی آن‌ها توفیق دهد و مؤلف محترم را محفوظ بدارد بمنّه و کرمه.»

 

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

در حال حاضر تقریباً به همسرم محبتی ندارم و در اثر این بدرفتاری‌های ایشان میل جنسی‌ام به ایشان از بین رفته چند مشاور و روانشناس به ما توصیه کرده‌اند که با توجه به اختلاف‌های عمده شخصیتی بهتر است از هم جدا شویم آیا در چنین شرایطی خداوند از اینکه ما از هم جدا شویم رضایت دارد و یا اینکه تحت هر شرایطی با هم زندگی کنیم مرضی خداست؟

اگر ریاضت حلال و شرعی را انتخاب کنید و از ایشان جدا نشوید، باید اخلاق ایشان را تحمل کنید جواب ندهید و در مشاجره به هیچ وجه شرکت نکنید و فقط سخنان و اخلاق ایشان را با روی باز تحمل کنید. این یک ریاضت شرعی است که بسیار بسیار در رشد روحی شما تأثیر دارد و اگر نمی خواهید می‌توانید او را طلاق بدهید و مشکلی ندارد زیرا طلاق برای حل مشکلاتی است که راه حل دیگری ندارد.

مسابقه کتاب رهنمای طریق

کتاب رهنمای طریق دارای پویش کتاب‌خوانی(شیرازه) است که از ۳فروردین ماه آغاز شده است و تا ۳۰ خرداد ماه ادامه دارد؛ جایزه این دوره از مسابقه شامل ۱۰۰ میلیون ریال است.

برای شرکت در این پویش کافی است کتاب را تهیه کنید و طبق شیوه نامه‌ای که همراه با کتاب برای شما ارسال شده است در مسابقه شرکت کنید.

به همراه این کتاب یک بسته نمک متبرک آستان قدس رضوی به صورت هدیه (رایگان) برای شما ارسال می‌شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

من میترا نیستم من میترا نیستم
۲۰ %
معصومه رامهرمزی
۹۹,۰۰۰
۷۹,۲۰۰ تومان
بهجت الدعاء بهجت الدعاء
۱۵ %
آیت الله بهجت
۳۰۰,۰۰۰
۲۵۵,۰۰۰ تومان
عارف 12 ساله عارف 12 ساله
۱۰ %
سید حسین موسوی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
ضیافت بلا ضیافت بلا
۱۰ %
سید محمدمهدی میرباقری
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
ردپای نور  جلد اول  سیری در سیره تربیتی ردپای نور  جلد اول  سیری در سیره تربیتی
۱۰ %
سید عبدالرضا هاشمی ارسنجانی
۱۵۵,۵۰۰
۱۳۹,۹۵۰ تومان
سوخته سوخته
۱۰ %
هیأت تحریریه موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس الشموس
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها