در اسارت نفرت

در اسارت نفرت

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
نوجوان
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۲۸
وزن:
۱۱۸ گرم
شابک:
9786227763119

معرفی کتاب

نویسنده در ابتدای کتاب شرح می‌دهد که وقتی کودک بوده دوست داشته ماشین زمان داشته باشد و با آن به هرجای زمان که دوست داشت سفر کند. معلم به او داستان و ادبیات را پیشنهاد می‌دهد که درست همان کار را انجام می‌دهد. عطیه سادات صالحیان با نوشتن داستان متوجه منظور معلم می‌شود و می‌بینند می‌تواند با داستان به گوشه گوشه تاریخ سفر کند و همه چیز را از نگاه خود نظاره‌گر باشد.

کتاب «اسارت در نفرت» مربوط به دو کودک ایرانی است که توسط چند غارتگر ربوده شده‌اند و قرار است در بازار برده فروشان به فروش برسند. سام و روزبه همان دو کودک هستند که در اسارت چند مرد خشن هستند. هر کدام از آن‌ها به خانواده‌ای فروخته می‌شوند. روزبه که در گیر خانواده ظالمی افتاده دل نگران برادر کوچکتر خود است. دست سرنوشت او را به سلمان فارسی می‌رساند. درست همان زمانی که قرار است پیامبر و مسلمانان حجه الوداع را انجام دهند. سلمان به روزبه کمک می‌کند برادرش را بیابد و پایان ماجرای به حادثه غدیر خم ختم می‌شود.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

روزبه با تمام توانی که در بدن داشت، به طرف مرد دوید. شمشیر برایش سنگین بود. دو دستی آن را گرفت و فریاد کشید و شمشیر را بالا برد. مرد لاغر با فریاد روزبه برگشت روزبه به روی مرد لاغر و چروکیده شمشیر کشید. مرد لاغر شمشیرش را به طرف روزبه گرفت. سلمان که متوجه صدای روزبه شد برگشت و با همان دست زخمی‌اش ضربه‌ای به شانه مرد زد و دوباره سراغ رشید رفت. مرد لاغر نقش بر زمین شد دستش را بر شانه‌اش گذاشت و صدای ناله‌اش برخاست.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

تاریخ امیرالمومنین جلد اول و دوم تاریخ امیرالمومنین جلد اول و دوم
۱۰ %
۴۵۰,۰۰۰
۴۰۵,۰۰۰ تومان
علی (شریعتی) علی (شریعتی)
۱۰ %
علی شریعتی
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
جانشین پیامبر جانشین پیامبر
۱۰ %
محمدعلی جاودان
۲۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰ تومان
ترجمه الغارات ترجمه الغارات
۱۰ %
علیرضا پناهیان - سید محمود زارعی
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی
۱۰ %
۳۳۰,۰۰۰
۲۹۷,۰۰۰ تومان
پس از بیست سال پس از بیست سال
۱۰ %
سلمان کدیور
۳۲۰,۰۰۰
۲۸۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها