بنر پویش صندوق اربعین

دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ ساز

دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ ساز

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲,۲۵۰,۰۰۰
%۱۰
۲,۰۲۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۳۶۰
وزن:
۱۸۸۰ گرم
شابک:
9786008269854

معرفی کتاب

کتاب «دایره المعارف مصور نویسندگان تاریخ ساز» از انتشارات سایان اثری خواندنی و مفید برای علاقه‌مندان به ادبیات و دنیای نویسندگی است. این کتاب که در چندین فصل نگاشته شده بر اثر سیر تاریخی برجسته‌ترین نویسندگان هر نسل را مورد بررسی قرار داده و مختصری از زندگینامه، سبک ادبی و آثار مورد تحسین هر شخص شرح داده است. نویسندگان به عنوان ناظران و ناصحان هر دوره با تجربه کردن جهان اطراف خود سعی کرده‌اند بازتابی هنری از آن را بر صفحه کاغذ آورند. هر قصه نقدها، نظریات و رویایی‌هایی است که هر نویسنده برای جهان متصور است و تلاش دارد در جهان داستانی خود این زشتی‌ها را مجسم سازد تا پلیدیشان برای مردم آشکار گردد و فضایلی که مدنظر دارد در دنیا حاکم شود. از همین روی آشنایی با زندگی نویسندگان شناختی نسبت به وضعیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هرکدام را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

سه رمان بعدی کوندرا بر آدم‌های بی‌قدرت و تحت سلطه‌ی نیروهای خارجی تمرکز دارد. کتاب خنده و فراموشی روایتی بی‌پرده از داستان‌های شخصی و تخیلی درباره‌ی تلاش برای انکار حافظه‌ی جمعی و محو حقیقت تاریخی است که در رژیم شوروی پی گرفته شده بود. حکومت شوروی با این شیوه به معنای واقعی کلمه به حذف افراد و مقامات به زعم خودش نامطلوب از عکس‌ها می‌پرداخت. سبکی تحمل ناپذیر هستی هم به زندگی چهار روشنفکر در دوران بهار پراگ و حمله‌ی شوروی اختصاص دارد. در ۱۹۹۰ «جاودانگی» آخرین کتابی که کوندرا به زبان چک نوشت منتشر شد. کتاب اخیرش به نام جشن بی معنایی که در ۲۰۱۴ به زبان فرانسوی منتشر شد مجموعه جستارهای کوندراست که بیشتر از آن که سیاسی باشند، به مسائل فلسفی می‌پردازند. با این که انقلاب آرام در ۱۹۸۹ دموکراسی را به جمهوری چک و اسلواکی بازگرداند کوندرا دیگر به ندرت به کشورش بر می‌گردد. او حالا خود را نویسنده‌ای فرانسوی و آثارش را بخشی از ادبیات فرانسه می‌داند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دایره المعارف مصور شاهکار های معماری جهان دایره المعارف مصور شاهکار های معماری جهان
۱۰ %
۲,۰۰۰,۰۰۰
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تاریخ مصور نفت ایران تاریخ مصور نفت ایران
۲۵ %
مسعود فروزنده
۱,۷۰۰,۰۰۰
۱,۲۷۵,۰۰۰ تومان
اطلس نبرد تاریخ ساز اطلس نبرد تاریخ ساز
۲۰ %
جمعی از نویسندگان - الهام شوشتری زاده
۷۰۰,۰۰۰
۵۶۰,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور مصر باستان دایره المعارف مصور مصر باستان
۲۰ %
الهام شوشتری زاده - استیون اسنیپ
۱,۰۰۰,۰۰۰
۸۰۰,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور فیلسوفان تاریخ ساز دایره المعارف مصور فیلسوفان تاریخ ساز
۱۰ %
۲,۲۵۰,۰۰۰
۲,۰۲۵,۰۰۰ تومان
تاریخ مصور ایران باستان (دوره چهار جلدی) تاریخ مصور ایران باستان (دوره چهار جلدی)
۲۷ %
۸,۰۰۰,۰۰۰
۵,۸۴۰,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها