کی می تونه به جز تو برمودا باشه

کی می تونه به جز تو برمودا باشه

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
%۱۰
۱۰۳,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی / نوجوان / جوانان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۷۱
وزن:
۱۳۸ گرم
شابک:
9786229821046

معرفی کتاب

داستان‌های جنوبی همیشه همراه هستند با خلیج فارس، قلیه ماهی و آهنگ‌های گرم و پرضرب آن منطقه. علی آرمین طلبه جوانی که داستان نویسی را از جناب مظفرسالاری نویسنده توانمند و پرفروش این سال‌ها آموخته در آثار خود سعی کرده با نوشتن داستان‌های جذاب به دغدغه‌های نوجوان امروزی بپردازد و در ضمن این آثار مسائل و سوالات دینی و فرهنگی این گروه سنی را نیز برطرف نماید.

کتاب «کی می‌تونه به جز تو برمودا باشه» داستانی در استان بوشهر و مربوط به چند نوجوان شر و شور است که می‌خواهند از جثه و قدشان بزرگتر باشند. عنوان کتاب قطعه‌ای از ترانه شهاب مظفری است و خود داستان نیز با یک ترانه محلی بسیار معروف شروع می‌شود. جلیل نوجوان مغروری است که کوهنوردی حرفه‌ای است و بین رفقایش برای خودش بروبیایی دارد. او در یک شرطبندی بسیار بزرگ برنوی یکی از رفقا را برنده می‌شود و بعد در یک شرطبندی بزرگتر ادعا می‌کند می‌تواند دل دختری را به دست بیاورد که به هیچ کدام از بچه های محل پا نداده است. دنیا همان دختر است که در جهانی متفاوت و با حال و هوای دیگری زندگی می کند و سرانجام باعث می‌شود تا دنیای جلیل نیز دگرگون شود و تصمیم‌های متفاوتی برای زندگی‌اش بگیرد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

مدتی است مسجد نرفته‌ام. گاهی نیمه شب بیدار می‌شوم و مثل دیوانه‌ها از خانه می‌زنم بیرون؛ درست مثل امشب که نیم ساعتی است ول می‌گردم کنار دریا. دریایی که انگار مثل دل من نا آرام است و صدای موج‌هایش در این نیمه شب که هیچ صدایی نمی‌آید خوب می‌پیچد در گوشم. از خودم خسته شده‌ام و نمی‌دانم چه کنم تا دنیا را به دست آورم. این چند روز مثل چند ماه برایم گذشته است. حوصله هیچ کس و هیچ چیزی را ندارم. خوابم کم شده است. خوراکم کم شده است. کم حرف شده‌ام.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دعبل و زلفا دعبل و زلفا
۱۰ %
مظفر سالاری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
ادموند (جلد اول ) ادموند (جلد اول )
۹ %
۱۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰ تومان
شب صورتی شب صورتی
۱۰ %
مظفر سالاری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
کوچک اندازه فیل کوچک اندازه فیل
۱۰ %
جنیفر جاکوبسون - آنیتا یارمحمدی
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
چتر تابستان چتر تابستان
۱۰ %
لیسا گرف
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
پلشتی که بچه مثبت شد پلشتی که بچه مثبت شد
۱۰ %
محسن رنجبر - زهرا سعادت پور
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها