بنر پویش صندوق اربعین

کلمات نمی میرند

کلمات نمی میرند

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۸۵,۰۰۰
%۱۰
۱۶۶,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۸۴
وزن:
۲۴۰ گرم
شابک:
9786227765140

معرفی کتاب

مدیریت خانواده و ارتباط با همسر و فرزند مهارتی است که تمام افراد نیازمند فراگرفتن آن هستند. افرادی که آگاه به وضعیت‌های روانی و ذهنی انسان هستند و همچنین به تعالیم دین مبین اسلام آگاه هستند و می‌دانند که ائمه نسبت به امور اخلاقی چه دستوراتی فرموده‌اند بهترین کسانی هستند که میتوانیم برای مشاوره و راهنمایی استفاده کنیم.

محسن عموچی نویسنده کتاب «کلمات نمی میرند» که خود در حوزه درس خوانده و به شکل تخصصی در حوزه تربیت اسلامی تحصیل نموده است حال به سراغ یکی از مسائل مبتلابه و شایع در خانواده‌های ایرانی رفته است. بسیاری از اختلاف‌ها و مشکلاتی که در میان مردم رخ می‌دهد به دلیل سخنان نا به جا یا سوءبرداشت‌هایی است که از کلام یکدیگر برداشت می‌کنیم. او در فصول آغازین کتاب در مورد اهمیت کلام نیکو و اجتناب از بداخلاقی‌های زبانی بر طبق متون قرآنی و روایی می‌پردازد و سپس تکنیک‌های روانشناسی که از دل معارف اهل بیت و کتب دانشمندان استخراج نموده و باعث می‌شود که انسان در مکالمه با خانواده و دوستان دچار اشتباه نشود را به خواننده می‌آموزد. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند در هر چالش کلامی بدانید چگونه با طرف مقابل برخورد کنید و چه جملاتی باعث رنجش مخاطب می‌شود. اشتباهاتی که گاه به عنوان متکلم از بار معنایی و تاثیر آن بی خبر هستیم در حالی‌که باید بدانیم کلمات و آثارشان هرگز نمی‌میرند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

وقتی قصد داریم همسر و اعضای خانواده را در انجام دادن رفتاری با خود همراه و همگام کنیم فقط کافی است فعل‌های خود را به شیوه‌ای بیان کنیم که آنها ما را مشتاق به انجام دادن آن رفتار در کنار خود ببینند؛ نه اینکه ما را مقابل خواسته خود ببینند. در غیر این صورت، مقدمه لج بازی و بی‌رغبتی به انجام دادن آن رفتار ایجاد می‌شود. دانش به کار بردن کلمه‌ها و جمله‌ها و فعل‌های تأییدی مثل برویم، بیبینم، رفتیم، بگوییم و بپزیم و نیز منفی گرایانه مثل نبین، نیست، نگو، نرو و نکن را باید برای اجرای تکنیک همگام فرابگیریم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خانواده خانواده
۱۰ %
۳۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰ تومان
آبنبات پسته ای آبنبات پسته ای
۱۰ %
مهرداد صدقی
۳۵۰,۰۰۰
۳۱۵,۰۰۰ تومان
من خانواده ام را دوست دارم من خانواده ام را دوست دارم
۱۰ %
۴۸,۰۰۰
۴۳,۲۰۰ تومان
قصه های من و ننه آغا قصه های من و ننه آغا
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
دوستت دارم چهل حدیث درباره آیین همسرداری - چاپ جدید دوستت دارم چهل حدیث درباره آیین همسرداری - چاپ جدید
۱۰ %
۲۰,۰۰۰
۱۸,۰۰۰ تومان
یک عاشقانه ی آرام یک عاشقانه ی آرام
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۱۸۰,۰۰۰
۱۶۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها