بنر پویش صندوق اربعین

عادت روزانه نوشتن

عادت روزانه نوشتن

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
%۱۰
۱۷۵,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
آموزشی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی کوچک
صفحات:
۲۵۲
وزن:
۱۵۴ گرم
شابک:
9786000350321

معرفی کتاب

 کتاب «عادت روزانه نوشتن» هفتمین جلد از مجموعه گام به گام تا داستان نویسی حرفه‌ای نوشته مارگرت گراتی است. این اثر با ترجمه مرجان مهدی پور برای اولین بار توسط نشر عصر داستان منتشر گردید و اکنون به همت انتشارات سوره تجدید چاپ شده است. گراتی سالیان متمادی کارگاه‌های نویسندگی برگزار کرده و حدود دوازده سال برای مجله رایتینگ نوشته است، همچنین اولین اثر او، راهنمای رمان نویسان، با مضمون آموزش و هدایت نویسندگان تازه کار بوده است. او در این کتاب به شما کمک می‌کند تا بر موانعی که نمی‌گذارد پشت میز بنشینید و دست به قلم ببرید فائق آیید و در ادامه چطور نوشتن را برای خودتان به یک برنامه مداوم تبدیل کند. چرا که به نظر نویسنده نوشتن کوتاه مدت اما مستمر بهتر از این است در هفته یکی دو روز را به نوشتن طولانی اختصاص دهید. نوشتن مستمر به قدرت خلاقه شما کمک می‌کند و این انضباط سبب می‌شود بتوانید بهتر بر روی اثر تمرکز کنید و داستان‌های با کیفیت‌تری خلق کنید. او نکاتی که کمک می کند در حرفه داستان نویسی عملکرد بهتری باشید را بیان نموده و در ضمن این فصول به شما تمرین‌هایی می‌دهد تا بتوانید به شکل عملی این نکات را در کار خود اعمال کنید و نتیجه آن را با چشم خود نظاره گر باشید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

برای بسیاری نویسندگان تازه کار آوردن هیجان روی کاغذ تا حدی مشکل آفرین است. اخیرا دانشجویی شکایت می‌کرد درک نمی‌کنم چرا قطعه‌ای که نوشتم به نظر هیچ کس هیجان انگیز نبود، وقتی داشتم آن را می‌نوشتم بغض گلویم را گرفته بود. حرفش را باور می‌کردم. متأسفانه هیجان ساندویچ پنیر نیست. هر چه بیشتر تقلا کنیم آن را توصیف کنیم خواننده کمتر درگیر می‌شود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

میانبرهای رمان میانبرهای رمان
۱۰ %
لورا ویتکامب - فخرالسادات موسوی
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
خودت داستان بنویس خودت داستان بنویس
۱۰ %
سیمون چشایر - حبیب یوسف‌زاده
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
تکنیک های نویسندگان بزرگ تکنیک های نویسندگان بزرگ
۱۰ %
جف دایر - عباس پژمان
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
سواد روایت سواد روایت
۱۰ %
نیما م اشرفی - اچ پورتر ابوت
۲۹۸,۰۰۰
۲۶۸,۲۰۰ تومان
سی و هشت خطای رایج داستان نویسان سی و هشت خطای رایج داستان نویسان
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
سبک شخصی در رمان سبک شخصی در رمان
۱۰ %
ریچارد گودمن - فیلیپ ک جیسون
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها