کتاب زن و بازیابی هویت حقیقی

کتاب زن و بازیابی هویت حقیقی

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
%۱۰
۱۶۲,۰۰۰
تومان
رده سنی:
بانوان
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۱۱
وزن:
۳۵۵ گرم
شابک:
9789642951369

معرفی کتاب

کتاب «زن و بازیابی هویت حقیقی» گزیده بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب است که به کوشش محسن کربلایی‌نظر گردآوری شده است.

جهان امروزی که در گیر ودار جاهلیت جدید است، تعریف و تبیین جدیدی از زن دارد. گاه این تعریف جدید کاملا به ضرر زن بوده ولی با تبلیغات و فرهنگ‌سازی ناصحیح از آن به عنوان یک ارزش برای زن نام می‌برند. جهان امروز با هدف به بند کشیدن روح زن و آزادی تن او، اهداف شومی چون استفاده ابزاری از زن در مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد. شعارهای طرفداری از زن در جهان استکبار چیزی جز سوء استفاده و نزول جایگاه زن نیست. یکی از شعارهایی که زن را با توهم ظلم،در ستیز با دیگران قرار می‌دهد فمنیست‌ها هستند. زن ومرد مسلماً در آفرینش برابر اند و هرکدام حقوق خاص به خود را دارند اما با تحریف مواضع عقلانی ودینی توسط استکبار جهانی، سعی بر آن کرده‌اند که اسلام را ضد زن جلوه دهند. حال آنکه تمام اخبار عکس این قضیه را اثبات می‌نماید. این کتاب با تببین مباحث زن وخانواده به پیشینه تاریخی نقش زنان قبل و بعد از اسلام می‌پردازد و در بخشی سیمای زن در بُعد فردی وخانوادگی و اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب حاضر که گزیده بیانات رهبر انقلاب می‌باشد، با اینکه در زمان‌های مختلف با مقتضیات گوناگون ایراد گشته است، اما همبستگی در کلام و محتوای این اثر باعث ثمر بخش بودن هر چه بیشتر مطالب آن شده است.

 

در برشی از کتاب زن و بازیابی هویت حقیقی می‌خوانیم:

یک کشور اگر میخواهد به معنای واقعی بازسازی کند، باید بیشترین تکیه و بیشترین نگاه و توجهش به انسان و نیروی انسانی باشد. وقتی که صحبت از نیروی انسانی است باید توجه کنیم که نصف جمعیت کشور و نیمی از نیروی انسانی بانوان کشورند اگر بینش غلطی در مورد زن وجود داشته باشد، بازسازی به معنای حقیقی و در سطح وسیع آن شدنی نیست هم خود بانوان کشور باید نسبت به موضوع زن از نظر اسلام دارای آگاهی کافی و لازم باشند تا بتوانند با اتکا به نظر والای دین مقدس اسلام از حقوق خود به طور کامل دفاع کنند، و هم همه ی افراد جامعه و مردان در کشور اسلامی باید بدانند که نظر اسلام در مورد زن، حضور زن در عرصه های زندگی فعالیت زنان تحصیل زنان کار و تلاش اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و علمی زنان نقش زن در خانواده و نقش زن در بیرون از خانواده چیست.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

علی از زبان علی-گالینگور علی از زبان علی-گالینگور
۱۰ %
۲۸۰,۰۰۰
۲۵۲,۰۰۰ تومان
حجاب بی حجاب حجاب بی حجاب
۱۰ %
محمدرضا زائری
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی) آینه تمام نما (آیت الله حائری شیرازی)
۱۰ %
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
چهل هفته انتظار چهل هفته انتظار
۱۰ %
نرجس خاتون ایتی
۳۸,۰۰۰
۳۴,۲۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 2) گلبرگ زندگی (جلد 2)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
فدک در تاریخ فدک در تاریخ
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها