بنر پویش صندوق اربعین

زنی در جزیره ای گمنام

زنی در جزیره ای گمنام

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۵,۰۰۰
%۱۰
۴۹,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 8 جلد
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۶۰
وزن:
۱۹۲ گرم
شابک:
9789645369260

معرفی کتاب

داستان زنی در جزیره 

   کتاب زنی در جزیره ای گمنام اثری از زهرا زواریان، به شیوه‌ی متفاوت داستانی را ارائه می‌دهد که به دنبال کشف پیوند بین یک رخداد جهانی در عصر معاصر و یک روایت شیعی است. این داستان به شکلی متفاوت و جذاب، ماجراجویی پرفسور باستان‌شناس به نام «فربد نصر» را دنبال می‌کند که پس از مطالعات طولانی روی آرا و اندیشه‌های شیخ اشراق، به سفری ناشناخته دعوت می‌شود. این سفر به جزیره‌ای به نام «کا» در آفریقا منجر می‌شود که ماجرای شگفت‌انگیز زنی است که پیکرش بعد از حدود 2500 سال در معبدی سالم مانده است. در کنار این حلقه علمی، یک محقق روحانی به نام دکتر صباحی نیز وجود دارد که سعی می‌کند منبع شباهت‌های تاریخی داستان را در یکی از کتب شیعی بیابد. پرفسور نصر و دکتر صباحی به همراه توانایی‌هایشان، پیوند بین دو دنیای مختلف را برای مخاطبان روشن می‌کنند.این اثر با تمام تلاش خود، سعی در روشن کردن پیوند بین دو دنیای مختلف دارد و با این حال، باعث تشویق خواننده به فکر کردن و پژوهش در مورد مسائل تاریخی و فرهنگی می‌شود.

"عده زیادی شیون مرا دیدند و با گریه من اشک ریختند. وقتی سارنا را داخل خاک گذاشتیم، انگار مادری را از دست داده بودیم. اشک به چشم های همه راه افتاده بود. حسی پاک و ناشناخته ما را در برگرفته بود. حسی که هم آشنا بود، هم بیگانه. هیج کدام از ما، چنین لحظه ای را درک نکرده بودیم. چه نسبتی بین ما و سارنا برقرار شده بود؟ چرا دکتر کارلوس اشک می ریخت؟ سارنا را داخل خاک گذاشتیم و بنای یادبودی برای او بنا کردیم. روی تکه چوبی تصویر سارنا حک شده بود. روی آن نوشته بود:اسطوره باور نکردنی". آنچه خواندید گزیده ای از این کتاب بود.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خاطرات سفیر خاطرات سفیر
۱۰ %
نیلوفر شادمهری
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
فرشته ها هم عاشق می شوند فرشته ها هم عاشق می شوند
۱۰ %
۱۱۲,۰۰۰
۱۰۰,۸۰۰ تومان
چایت را من شیرین میکنم چایت را من شیرین میکنم
۱۰ %
زهرا اسعد بلنددوست
۲۴۰,۰۰۰
۲۱۶,۰۰۰ تومان
داستان سیستان داستان سیستان
۱۰ %
رضا امیرخانی
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
سه دیدار جلد اول (رجعت به ریشه ها) سه دیدار جلد اول (رجعت به ریشه ها)
۱۰ %
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
آبنبات هل دار آبنبات هل دار
۱۰ %
مهرداد صدقی
۲۹۰,۰۰۰
۲۶۱,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها