ده گونه نوآوری

ده گونه نوآوری

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
کارآفرینان
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۲۶۴
وزن:
۵۱۴ گرم
شابک:
9786007677438

معرفی کتاب

کتاب «ده گونۀ نوآوری» یک راهنمای استراتژیک برای صاحبان کسب و کار، مدیران ارشد تیم‌های مارکتینگ و خلاقیت یا هر شخص علاقه‌مند به بازار است؛ چرا که این کتاب به سادگی دربارۀ روش استفاده از «نوآوری» در راستای کسب درآمد بحث می‌کند. این موضوع فقط به کشورهای غربی خلاصه نمی‌شود. ما هم در کشورمان ایران در دو دهۀ گذشته شاهد تغییرات بنیادی و چشم‌گیری در سطح بازار بوده‌ایم؛ به‌طوری که بسیاری از شرکت‌های ایرانی چشم باز کرده و خود را در میان رقابتی به مراتب بسیار جدی‌تر از آن‌چه تصور می‌کردند، دیده‌اند. این باعث شده زنگ خطر در کشور ما هم به صدا در بیاید و از مدیران شرکت‌های بزرگ گرفته تا اشخاصی که هنوز درحال ایده‌پردازی برای آینده هستند، به سمت پیدا کردن روشی بهینه، اصولی و هدفمند برای رسیدن به فرمول نوآوری گام بردارند. این کتاب که نتیجۀ سال‌ها تحقیق و نظارت دقیق بر روی کسب و کارهای بزرگ جهانی مانند گوگل، نایک، اپل، آمازون و استارباکس است، از اساس شروع به پایه‌ریزی یک ساختار کلّی برای استفاده از نوآوری در کسب و کار می‌کند و در این راه به مبانی و اصول تجارت بیشتر از تمرکز بر مفاهیمی مثل خلاقیت، تکیه می‌کند و ارزش‌گذاری بر روی سازمان را نسبت به افراد در اولویت قرار می‌دهد. همان‌طور که «لری کیلی» و سه همکارش در این کتاب شرح می‌دهند، نوآوریِ رو به رشدی که منجر به بازخلق ارزش‌های سازمان در افکار عمومی مخاطبان شود، نه یک معجزۀ یک‌شبه که فرآیندی سخت و زمان‌بر است و با آموزش، تمرین و برنامه‌ریزی حاصل خواهد شد. یکی از نقاط عطف قدرتمند این کتاب توجه ویژۀ انتشارات «آریانا قلم» به طراحی و صفحه‌آرایی در تولید یک کتاب باکیفیت است؛ چیزی که باعث شده تصاویر و عکس‌های موجود در کتاب ذوق خواننده را برای تورق کردن و مطالعۀ دوچندان کند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانیم:

«خرد متداول این است که نوآوری‌های جهشی معمولاً از مواردی ریشه می‌گیرند، که زیر بار آنچه که پیشتر رخ می‌داده است نمی‌روند. نگاهی نو و ذهنی شفاف قطعاً می‌تواند در تشخیص فرصت‌های نادیدۀ دیگران کمک‌کننده باشد. چنانچه صاحب منصبی باشید یا می‌توانید انتظار جهش‌های اجتناب‌ناپذیر را بکشید و یا اینکه می‌توانید دیدگاه خود نسبت به زمینۀ کاریتان را مجدداً چارچوب‌بندی و الگوهای مرتبط با نوآوری را عمیقاً درک کنید. از دانش ذاتی خود درباره صنعتتان به نفع خود استفاده کنید و روندها و الگوهایی را برگزینید که می‌خواهید پرورششان دهید و یا لازم است که سریعاً به آن‌ها واکنش نشان دهید. به دنبال فرصت‌ها باشید تا بتوانید به شیوه‌ای متفاوت از رقبا و تازه‌واردان به نوآوری بپردازید و در نهایت وقتی همه از یک مسیر می‌روند، شما راه دیگر را برگزینید. این‌گونه است که رهبران، بازار آیندۀ حوزۀ کاری خویش را شکل می‌دهند؛ با سوار شدن بر موج‌ها و البته خلق موج‌های خودشان.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مدیریت، فراسوی اعداد - هوش کسب و کار 3 مدیریت، فراسوی اعداد - هوش کسب و کار 3
۱۰ %
سید شمس الدین میرابوطالبی
۴۴,۰۰۰
۳۹,۶۰۰ تومان
راهبرد اقتصادی پیامبر راهبرد اقتصادی پیامبر
۱۰ %
حمید سبحانی صدر
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
گفتارهای بنیادین گفتارهای بنیادین
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۱۰۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰ تومان
طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
۱۰ %
۲۱۵,۰۰۰
۱۹۳,۵۰۰ تومان
نفحات نفت نفحات نفت
۱۰ %
رضا امیرخانی
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
مصائب من در حباب استارت آپ مصائب من در حباب استارت آپ
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها