بنر پویش صندوق اربعین

در آغوش هور

در آغوش هور

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۵۰,۰۰۰
%۱۰
۴۵,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۹۲
وزن:
۱۷۴ گرم
شابک:
9786227629705

معرفی کتاب

کتاب «در آغوش هور» روایت‌های مختصر اما پررنگ از زندگی شهید سردار غلامرضا پروانه است که بیش از سی سال مفقودالاثر بود. او در یکی از روستاهای سبزوار به دنیا آمد و در همان کودکی درد یتیمی را چشید و مجبور شد برای کمک به خانواده از همان کودکی به کار مشغول باشد. او با آغاز جنگ تحمیلی با وجود مشغله‌های مادی خانواده برای دفاع از کشور به شکل داوطلب عازم نبرد گشت. او در عملیات‌های متعددی حضور داشت و در دانشگاه جبهه رشد یافت و به یک شخصیت بزرگ و پرجذبه تبدیل گشت. او در هنگام عملیات خیبر فرماندهی گردان یاسین را برعهده داشت و در همین عملیات نیز به شهادت رسید و پیکر پاکش مفقود گشت. خانواده و دوستان خاطرات فراوانی از سیره اخلاقی بسیار زیبا و انسانی این شهید داشتند که در این کتاب می‌توانید مطالعه کنید.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

چه زمانی که در سپاه سبزوار بودی چه وقتی رفتی جبهه همیشه با بسیجی‌ها محشور بودی دوستشان داشتی آن‌ها هم به خاطر اخلاق خوبت عاشقت می‌شدند. زمانی که مسئولیت بسیج شهری را داشتی هیچ وقت نمی‌شد چند تا بسیجی دنبالت نباشند. به قدری عاشق بسیجی‌ها بودی که هروقت در جمعشان شرکت می‌کردی لباس خاکی بسیج می‌پوشیدی می‌پرسیدیم: «چرا لباس پاسداری نمی‌پوشی؟ جواب می‌دادی می‌خواهم هم رنگ بسیجی‌ها باشم.» این علاقه به بسیج کار خودش را کرد و خودت هم با لباس خاکی بسیج عازم جبهه شدی توی جبهه هم تا بسیجی‌های تازه نفس می‌آمدند گردانت گل از گلت می‌شکفت به خصوص اگر پا به سن گذاشته بودند به ما سفارش می‌کردی که هوای این‌ها را داشته باشید جای پدر ما هستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خداحافظ سالار خداحافظ سالار
۱۰ %
حمید حسام
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
شاهرخ شاهرخ
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
هنر اهل بیت هنر اهل بیت
۱۰ %
سید حسن منتظرین
۲۷۰,۰۰۰
۲۴۳,۰۰۰ تومان
طیب طیب
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
نامه های فهیمه نامه های فهیمه
۱۰ %
علیرضا کمری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
سلام بر ابراهیم (جلد 1) سلام بر ابراهیم (جلد 1)
۱۰ %
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها