کتاب خلبان اف 14

کتاب خلبان اف 14

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
نوجوان
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۸
وزن:
۷۶ گرم
شابک:
9786225736900

معرفی کتاب

کتاب «خلبان اف14» از مجموعه قهرمان من نوشته محمدعلی جابری قصه یکی دیگر از قهرمان‌های بزرگ این سرزمین است که با وجود داشتن بهترین موقعیت‌ها همواره مراعات تقوا و مردم را می‌کرد. شهید عباس بابایی از جمله فرماندهان نیروی هوایی ایران بود که در جریان دفاع مقدس به مقام شهادت نائل آمد. او از دوران کودکی حامی مستضعفین و جریان حق بود و با اینکه توانست به واسطه هوش سرشارش به آمریکا برود و آموزش خلبانی ببیند اما هیچگاه از باورها و ارزش‌هایش کوتاه نیامد و همچون خادمی متواضع و مردمی به کشور و دینش خدمت نمود. فعالیت‌های شایسته‌اش سبب شد تا در زمان جنگ به عنوان معان عملیات نیروی هوایی ارتش منصوب شود و سرانجام مزد یک عمر مجاهدت با نفس و دشمن را در روز عید قربان بگیرد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بعد از پایان دبیرستان عباس شد دانشجوی دانشکده‌ی خلبانی و هم کلاسی‌اش سیمیاری رفت سربازی. در یکی از همان روزهای سربازی نامه‌ای برایش آمد داخلش مقداری پول بود. چند بار بالا و پایین پاکت را نگاه کرد اما آدرسی از فرستنده روی آن نبود. هر ماه قصه‌ی نامه تکرار می‌شد و او هنوز نمی‌دانست پول‌ها را چه کسی و از کجا برایش می‌فرستد. مرخصی که آمد جریان را با خانواده در میان گذاشت. همه بی‌خبر بودند و معمای پول‌ها برایش حل نشد تا این که روزی برادرش گفت:«یه روز عباس آدرست رو از من خواست منم بهش دادم.» رفت توی فکر و چند لحظه خاطرات گذشته را مرور کرد. یادش آمد که دوران مدرسه هم عباس از این کارها می‌کرد. مطمئن شد پول‌ها را او فرستاده به سراغش رفت و گفت: «عباس چرا من رو شرمنده میکنی و ماهیانه برام پول میفرستی؟» لبخندی زد و اظهار بی خبری کرد. سیمیاری ادامه داد:«من از کجا بیارم و این همه پول رو به تو برگردونم؟!» عباس فقط لبخند زد و گفت: «فراموش کن.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

آنجا که خانه ام نیست آنجا که خانه ام نیست
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۲۶,۰۰۰
۲۳,۴۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
شازده کوچولو (نیم رقعی) شازده کوچولو (نیم رقعی)
۱۰ %
دوسنت اگزوپری - رحماندوست
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
رفاقت به سبک تانک رفاقت به سبک تانک
۱۰ %
داوود امیریان
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
فرزندان ایرانیم فرزندان ایرانیم
۱۰ %
داوود امیریان
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۱۸۵,۰۰۰
۱۶۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها