بنر پویش صندوق اربعین

جدال دو اسلام

جدال دو اسلام

4.2

جدال اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
%۱۰
۱۱۲,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 3 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت بلند و سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۳۱۲
وزن:
۳۷۲ گرم
شابک:
9789645316684

معرفی کتاب

کتاب «جدال دو اسلام» به بیان اساسی ترین مبانی و هدف اصلی راه مبارزاتی در انقلاب اسلامی ایران از زبان بنیان‌گذار این نهضت عظیم می‌پردازد.

اقامه اسلام ناب محمدی (صلوات علیه) اولین نقطه اتکا ومبانی فکری حضرت امام (ره) در مقابل اسلام آمریکایی است که در قرن معاصر  دامن‌گیر حکومت‌های به ظاهر اسلامی شده است. اسلام ناب محمدی(صلوات علیه) که شاخصه‌اش عدالت، ظلم ستیزی و حق طلبی است. اسلامی که روابطش بر پایه( أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ)است. امام خمینی(ره) این اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی که تسامح‌جو و سازشگر با ظالم و بی تفاوت نسبت به مظلوم است، قرار میدهد.

در این کتاب ارزشمند که گزیده‌ای از جلد بیست‌ویکم صحیفه حضرت امام خمینی(ره) است، با مطالب و نامه‌هایی از آن پیر فرزانه روبرو می‌شویم که عمق فکری ایشان در رابطه با این دو اسلام را نشان می‌دهد.

 

 در برشی از کتاب جدال دو اسلام می‌خوانیم :

بسم الله الرحمن الرحیم

بر هیچ یک از مردم و مسئولین پوشیده نیست که دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران بر پایه سیاست «نه شرقی و نه غربی» استوار است و عدول از این سیاست خیانت به اسلام و مسلمین و باعث زوال عزت و اعتبار و استقلال کشور و ملت قهرمان ایران خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران نباید تحت هیچ شرایطی از اصول و آرمانهای مقدس و الهی خود دست بردارد. ان شاء الله مردم سلحشور ایران، کینه و خشم انقلابی و مقدس خویش را در سینه ها نگه داشته و شعله های ستم سوز آن را علیه شوروی جنایتکار و آمریکای جهان خوار و اذناب آنان به کار خواهند گرفت تا به لطف خداوند بزرگ، پرچم اسلام ناب محمدی بر بام همه عالم قد برافرازد و مستضعفان و پابرهنگان و صالحان وارثان زمین گردند .

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قدرت و شکوه زن قدرت و شکوه زن
۱۰ %
علیرضا پناهیان
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
آداب الصلاة آداب الصلاة
۹ %
سید روح الله موسوی خمینی
۱۹۵,۰۰۰
۱۷۷,۴۵۰ تومان
سلوک ذیل شخصیت امام خمینی سلوک ذیل شخصیت امام خمینی
۱۰ %
۹۰,۰۰۰
۸۱,۰۰۰ تومان
خاطرات مرضیه حدیدچی(دباغ) خاطرات مرضیه حدیدچی(دباغ)
۱۰ %
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
انقلاب اسلامی، برون رفت از عالم غربی انقلاب اسلامی، برون رفت از عالم غربی
۱۰ %
۳۸,۰۰۰
۳۴,۲۰۰ تومان
آینده انقلاب اسلامی آینده انقلاب اسلامی
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۳۹,۰۰۰
۱۲۵,۱۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها