امام و حیات باطنی انسان

امام و حیات باطنی انسان

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۷,۵۰۰
%۱۰
۶,۷۵۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۶۴
وزن:
۵۶ گرم
شابک:
9786009582242

معرفی کتاب

مستندساز، روزنامه‌نگار، نظریه‌پرداز و البته نویسنده شهیدی که سالهای پس از انقلاب با قلم و نگاه منحصر به فرد خود، حقیقت را بر برگه‌های کاغذ و پرده سینمای اسلامی به تصویر می‌کشید، سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی بود.

مردی که مسیر آسمان را بیشتر از جاده‌های زمین می‌شناخت و آثار به جای مانده از او همچنان، مثل ستاره‌ای درخشان راه را برای جویندگان حقیقت و پارسایی روشن می‌کند.

از راوی صادق و هنرمند مستند «روایت فتح» چندین مقاله، فیلم، دست نوشته و... موجود است که در انتشارات واحه، جمع‌آوری، پیاده‌سازی و با همان قلم اسرار آمیز به چاپ رسیده‌است.

یکی از آن آثار که اینک به مجموعه کتاب‌رسان آمده‌است، نوشتاری با نام «امام (ره) و حیات باطنی انسان» است و از مجموعه‌ی مقالاتی تشکیل می‌شود که شهیدآوینی، در باره امام خمینی نگاشته‌است و همچنین چهار سروده‌ی مرثیه‌وار در سوگ امام نیز در اثر خوانده می‌شود که پیش‌از این در برنامه‌ی «فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت» توسط سید مرتضی آماده شده‌بود.

در بخشی از نوشتار تامل برانگیز کتاب می‌خوانیم:

((مخاطب این سخن آنان‌اند که نه نامی از آنان در تاریخ‌های تمدن هست و نه در تاریخ‌های رسمی، اما زمین هر چه دارد مدیون آنهاست. اینان، چون دیگر ابنای بشر، از خاک روییده‌اند، اما چون دیگران در خاک نمانده‌اند و سر به آسمان برآورده‌اند. و فقط هم اینان‌اند‌که از حقیقت باخبرند و دیگران را نیز اینان خبر کرده‌اند.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

نقاشی برای نقاشی نقاشی برای نقاشی
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۷,۵۰۰
۶,۷۵۰ تومان
شرق بهشت شرق بهشت
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۱۷,۰۰۰
۱۵,۳۰۰ تومان
توسعه و مبانی تمدن غرب توسعه و مبانی تمدن غرب
۱۵ %
سید مرتضی آوینی
۱۹۵,۰۰۰
۱۶۵,۷۵۰ تومان
حلزون های خانه به دوش حلزون های خانه به دوش
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۸۴,۰۰۰
۷۵,۶۰۰ تومان
هفت قصه از بلوچستان هفت قصه از بلوچستان
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۵,۵۰۰
۴,۹۵۰ تومان
با من سخن بگو دوکوهه با من سخن بگو دوکوهه
۱۰ %
سید مرتضی آوینی
۳,۰۰۰
۲,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها