بسته فرهنگی مشایه

بسته فرهنگی مشایه

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۳۹۲,۰۰۰
%۱۵
۳۳۳,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 1 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات و آموزشی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۴۹۴
وزن:
۷۱۰ گرم

معرفی کتاب

کسانی که عازم سفر اربعین می‌شوند باید دقت داشته باشند که دارند خود را به سیل خروشانی می‌رساندند که همگی بر گرد کشتی نجات به سکون خواهند رسید. در کنار جنبه معنوی این سفر باید دقت داشته که حضور در یک کشور غریب، پیاده روی هشتاد کیلومتر راه و زندگی به دور از بسیاری از امکانات روزمره و تنفس در اجتماعی میلیونی نیازمند دانستن نکات و راهنمایی هایی است که باعث می شود هم بهره معنوی بهتری از این سفر ببرید و هم اینکه با مشکلات و چالش های کمتری دست و پنجه نرم کنید. این بسته مشتمل بر سه کتاب است که در ادامه به شکل اجمالی معرفی می‌گردند.

طریق الحب: یک کتاب آموزش زبان عربی با رعایت لهجه عراقی که به شکل کاربردی نوشته شده و ضروری‌ترین جملاتی که برای ارتباط با عزیزان عراقی لازم دارید رو به شما یاد میدهد.
راهنمای کامل پیاده روی اربعین: یک کتابچه مفید برای راهنمایی کسانی است که تا به حال در این راهپیمایی میلیونی شرکت نکرده اند و حتما به این توصیه‌ها نیاز پیدا می‌کنند.
عمود هفتاد و دوم: مجموعه خاطرات چندین زائر اربعینی برای ساعات استراحت و برای رفع خستگی. مطالعه این خاطرات باعث می‌شود حس و حال بهتری در این سفر داشته باشید و باور پیدا کنید که همه این اتفاقات با عنایت و نظر شخص دیگری در حال پیش رفتن است.
این بسته جذاب و خواندنی به همراه یک عدد مهر و تسبیح و با ارسال رایگان تقدیم شما می‌گردد.

عمود هفتاد و دوم
طریق الحب
طریق الحب
۱۰ %
۲۶۵,۵۰۰ تومان

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

عمود هفتاد و دوم عمود هفتاد و دوم
۱۰ %
حمید وحیدیان
۵۷,۰۰۰
۵۱,۳۰۰ تومان
از این ستون به آن ستون از این ستون به آن ستون
۱۰ %
محمدرضا وحیدزاده
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
باش باش
۱۰ %
مرثا صامتی
۵۲,۰۰۰
۴۶,۸۰۰ تومان
مادرلند مادرلند
۱۰ %
فاطمه تقی زاده
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
موکب آمستردام موکب آمستردام
۱۰ %
بهزاد دانشگر
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها