درباره مسابقه لیگ کتاب با 800 میلیون جایزه

 کتاب‌رسان
مدت مطالعه ۵ دقیقه
دسته بندی: اخبار
درباره مسابقه لیگ کتاب با 800 میلیون جایزه درباره مسابقه لیگ کتاب با 800 میلیون جایزه

اگر در پرمشغله‌ترین روزهای زندگی خود هم نیاز دارید کتاب بخوانید، اگر در اوقات فراغت اولین انتخابتان برای پر کردن وقت مطالعه است، اگر از لذت همنشینی با کتاب خبر دارید این فرصت طلایی را از دست ندهید. شما این شانس را دارید تا با مطالعه شش کتاب یکی از برندگان این پویش شوید.

یک مسابقه کتابخوانی بی‌نظیر شروع شده و حیف است شما دوست کتابخوان از آن بی‌خبر بمانید. این مسابقه با نام «لیگ کتاب» به همت جمعی از فعالان فرهنگی کلید خورده و قرار است در طی شش ماه، هر ماه یک کتاب را محور قرار داده و حول آن کتاب چالش و مسابقه برگزار شود.

جوایز مسابقه لیگ کتاب

برای برندگان ماهانه و نهایی این لیگ بیش از 300 جایزه نقدی جذاب به ارزش 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده که حتی کسانی که جز کتاب درسی کتاب دیگری در دست نگرفته‌اند هم ترغیب می‌شوند در این مسابقه شرکت کنند. در ادامه شش عنوان کتابی که به ترتیب در این لیگ مورد مطالعه قرار می‌گیرند را به شما معرفی خواهیم نمود و سپس شیوه شرکت در مسابقه را خواهیم گفت.

 

۱)کتاب تاوان عاشقی

یک داستان واقعی از یک عشق که ماجرایش از هزار داستان تخیلی عجیب‌تر و جذاب‌تر است. مردی شیلیایی در جستجوی یافتن حقیقت و دین راستین به ایران می‌رسد و دختری ساکن نوار غزه در فیسبوک به این مرد مشکوک می‌شود. رابطه‌ای که با کلمه فلسطین آغاز می‌شود و به یک عشق الهی ختم می‌شود.

دوســت داریـد ایـن کتاب را داشته باشید؟
تاوان عاشقی تاوان عاشقی
محمدعلی جعفری
%۱۰
۶۳,۰۰۰ تومان

۲)کتاب شبیه مریم

همیشه در تاریخ آدم‌هایی وجود دارند که نامشان در حاشیه مانده اما اگر زندگی‌شان را با دقت مطالعه کنیم خواهیم فهمید این افراد شاهد اتفاقات بزرگی بوده‌اند. فضه خادم حضرت زهرا (سلام الله علیها) دختری مسیحی بوده که سرنوشت او را در بهترین خانواده هستی قرار می‌دهد و از نزدیک شاهد سبک زندگی دختر پیامبر و امیرالمومنین بوده است. این اثر به شکل داستان زندگی این بانو را شرح داده است.

دوســت داریـد ایـن کتاب را داشته باشید؟
شبیه مریم شبیه مریم
اکرم صادقی
%۱۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان

۳)کتاب نامزد گلوله‌ها

کتاب‌های متعددی پیرامون زندگی حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است. اما مزیت این کتاب نوشته شدنش توسط استادی است که بسیاری از نویسندگان حوزه ادبیات مقاومت زیرنظر ایشان پرورش یافتند. مرتضی سرهنگی که سال‌ها از نزدیک حاج قاسم را می‌شناخته توانسته یک زندگینامه متفاوت برای ایشان بنویسد.

دوســت داریـد ایـن کتاب را داشته باشید؟
نامزد گلوله ها نامزد گلوله ها
مرتضی سرهنگی
%۱۰
۹۰,۰۰۰ تومان

۴)کتاب خون دلی که لعل شد

انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 حاصل زحمت و تلاش صدها و هزاران مبارزی است که برای خدا از جان و مال خود گذشتند. سیدعلی خامنه‌ای یکی از فعال‌ترین مبارزینی بود که شش بار زندان و تبعید را برای دفاع از اسلام و ایران تحمل نمود. در این کتاب رهبر انقلاب خاطرات آن سال‌ها را بازگو کرده‌اند.

دوســت داریـد ایـن کتاب را داشته باشید؟
خون دلی که لعل شد خون دلی که لعل شد
محمدعلی آذرشب
%۱۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان

۵)کتاب بشارت از حضرت حجت

بسیاری از شیعیان و محبان اهل بیت چشم انتظار آقایی هستند که بر تمام انتظارها پایان دهد. عارف یاردیده‌ای همچون آیت الله بهجت برای دلدادگان حضرت توصیه‌های مهم و موثری بیان نموده‌اند که اگر فردی طالب وصل باشد همین نکات او را کافی است.

دوســت داریـد ایـن کتاب را داشته باشید؟
کتاب بشارت از حضرت حجت کتاب بشارت از حضرت حجت
آیت الله بهجت
%۱۵
۱۸۷,۰۰۰ تومان

 

۶)کتاب عزرائیل (کهنه سرباز)

یک قتل خونبار در یک کارگاه مواد مخدر آغاز ماجرای میان یک کارآگاه زبردست و یک مامور امنیتی باسابقه می‌شود که پایش در بسیاری از عملیات‌های مخفیانه خاورمیانه باز است. در این داستان مهیج شما با علی علیزاده همراه می‌شوید تا یک قضیه امنیتی در دوران حکومت داعش را حل کنید.

دوســت داریـد ایـن کتاب را داشته باشید؟
عزرائیل (جلد اول: کهنه سرباز) عزرائیل (جلد اول: کهنه سرباز)
نیما اکبر خانی
%۱۰
۱۴۸,۵۰۰ تومان

شما می‌توانید تمام این شش کتاب را به صورت اقساطی و یا نقدی از طریق لینک زیر خریداری کنید:

formafzar.com/form/6book

 

روش شرکت در مسابقه لیگ کتاب

فصل اول این لیگ شش کتاب دارد که بناست در طی شش ماه برگزار شود، هر ماه یک کتاب محوریت قرار می‌گیرد و مطالعه می‌شود، در پایان ماه یک آزمون از کتاب در سایت leageketab.ir برگزار می‌شود.

در جدول زیر ترتیب و زمان برگزاری آزمون هر کتاب را مشاهده می‌کنید:

ردیف نام کتاب تاریخ برگزاری آزمون
1

تاوان عاشقی

1402/9/30
2 شبیه مریم 1402/10/28
3

نامزد گلوله ها

1402/11/12
4

خون دلی که لعل شد

1403/1/6
5

بشارتی از حضرت حجت

1403/1/30
6

عزرائیل

1403/2/27

 

دسته‌بندی کتاب‌ها