نامزد گلوله ها

نامزد گلوله ها

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
%۱۰
۹۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
خاطرات
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
خشتی
صفحات:
۱۰۸
وزن:
۳۰۴ گرم
شابک:
9786227510379

معرفی کتاب

کتاب «نامزد گلوله ها» نوشته مرتضی سرهنگی نویسنده بزرگ حوزه ادبیات مقاومت است. در این اثر با قلم جناب سرهنگی همراه می‌شویم تا مروری کوتاه داشتیم بر زندگی سردار دلها از قنات ملک تا فرودگاه بغداد. نکته منحصر به فرد کتاب صفحه آرایی آن است که باعث شده اثر شبیه دفترچه یادداشتی تحقیقی به همراه تصاویری آرشیوی باشد. با مطالعه این اثر با عمده رشادت های سردار در طول دفاع مقدس و سال های بعد از آن آشنا خواهید شد. سرهنگی در کنار اینکه تلاش کرده در سیر کلی و مفید به اهم فعالیت های سردار در حفظ امنیت منطقه و ایران اشاره کند اما از توجه به نکات و خاطرات ریز غافل نبوده و سعی کرده با ذکر برخی خاطرات روحیات اخلاقی و فردی حاج قاسم را نیز به مخاطب بشناساند. اگر به دنبال یک اثر جامع اما مختصر پیرامون زندگی این سردار دلاور هستید نامزد گلوله ها می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

هلی کوپترش وسط حلقه محاصره نشست در حالی که داعشی‌ها از هر سو به طرف او تیراندازی می‌کردند. چند ماه قبل از این داعش به شهر ترکمن نشین تلعفر حمله کرده و با اشغال شهر ده‌ها هزار نفر از شیعیان شهر را آواره کرده بود. خبرهای فروش زنان ایزدی در بازار داعشی‌ها و فروش اعضای کودکان این شهر و کشتار مردان و پسران وحشت به جان هر عراقی می‌انداخت. در سایه این ترس مرگبار بود که اهالی آمرلی بیش از هشتاد روز در محاصره کامل مقاومت کردند. زنان آمرلی از ترس هر کدام یک نارنجک به خودشان بسته بودند تا قبل از اسیر شدن آن را منفجر کنند. آنها اسلحه به دست گرفته بودند تا در کنار مردانشان از شهرشان دفاع کنند. در چنین شرایطی بود که قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با هلی کوپتر در قلب محاصره نشستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

حاج قاسم حاج قاسم
۱۰ %
علی اکبر مزدآبادی
۶۶,۰۰۰
۵۹,۴۰۰ تومان
سلیمانی عزیز سلیمانی عزیز
۱۰ %
مهدی قربانی - لیلا موسوی - عالمه طهماسبی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
حاج قاسم ( جلد اول ) حاج قاسم ( جلد اول )
۱۰ %
نرجس شکوریان فرد
۳۶,۰۰۰
۳۲,۴۰۰ تومان
شاید پیش از اذان صبح (زندگینامه حاج قاسم سلیمانی) شاید پیش از اذان صبح (زندگینامه حاج قاسم سلیمانی)
۱۰ %
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
حاج قاسم سلام حاج قاسم سلام
۱۰ %
مجید سانکهن
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
همراهی تا آسمان همراهی تا آسمان
۱۰ %
صادق عباسی ولدی
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها