کویر علی شریعتی

کویر علی شریعتی

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۷۸,۰۰۰
%۱۰
۱۶۰,۲۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۴۶۰
وزن:
۴۴۶ گرم
شابک:
9786009018710

معرفی کتاب

دوستداران کهن کتاب با قلم سرشار از شور و آرمان مرحوم «علی شریعتی»آشنایی دارند و تا کنون بارها هبوط و کویر و فاطمه فاطمه است و...را جرعه جرعه از ناشران مختلف چشیده اند ،اما این بار نشر سپیده باوران مجموعه ای سی‌جلدی از آثار ایشان را به شکل کامل منتشر کرده است .

اینک کتاب پیش رو «کویر» از معروف ترین آثار «علی شریعتی» است که خیال شاعرانه دارد،هم روایتگری داستانی و هم غوطه‌ور است در اندیشه‌های‌عمیق فلسفی را. 

کویر نه شعر است و نه رمان؛ بلکه «کویر عین کویر است».

در قسمت هایی از این اثر جنین نوشته اند که:« عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی. اما دوست داشتن پیوندی خودآگاه و از روی بصیرت روشن و زلال. عشق بیشتر از غریزه آب می خورد و هر چه از غریزه سر زند بی ارزش است. و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد ، دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می یابد. عشق طوفانی و متلاطم و بوقلمون صفت است. اما دوست داشتن آرام و استوار و پر وقار و سرشار از نجابت. عشق ، جنون است و جنون چیزی جز خرابی و پریشانی « فهمیدن » و « اندیشیدن » نیست. اما دوست داشتن ، در اوج معراجش ، از سرحد عقل فراتر می رود و فهمیدن و اندیشیدن را نیز از زمین می کند و با خود به قله ی بلند اشراق می برد.»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

هبوط  علی شریعتی هبوط  علی شریعتی
۱۰ %
علی شریعتی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
حسین وارث آدم  علی شریعتی حسین وارث آدم  علی شریعتی
۱۰ %
۲۳۹,۰۰۰
۲۱۵,۱۰۰ تومان
تشیع علوی و تشیع صفوی تشیع علوی و تشیع صفوی
۱۰ %
۱۱۸,۰۰۰
۱۰۶,۲۰۰ تومان
مذهب علیه مذهب  علی شریعتی مذهب علیه مذهب  علی شریعتی
۱۰ %
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
زن (فاطمه فاطمه است)  علی شریعتی زن (فاطمه فاطمه است)  علی شریعتی
۱۰ %
۱۳۸,۰۰۰
۱۲۴,۲۰۰ تومان
علی (شریعتی) علی (شریعتی)
۱۰ %
علی شریعتی
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها