مجموعه نیمه دیگرم (دو جلدی)

مجموعه نیمه دیگرم (دو جلدی)

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۲۶۷,۰۰۰
%۱۰
۲۴۰,۳۰۰
تومان
رده سنی:
جوانان
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۶۱۶
وزن:
۶۹۸ گرم

معرفی کتاب

مجموعه «نیمۀ دیگرم» اثری دو جلدی است به قلم حجت الاسلام محسن عباسی ولدی، که شاید پیش از این با شیوه ادیبانه نگارش ایشان در مجموعه‌هایی همچون «من دیگر ما» آشنا شده باشید.

اما در این اثر که به آموزش مهارت های انتخاب همسر به شکل نیازی اساسی نگریسته می‌شود، گام به گام خوانندگان را به انتخاب زوجی مناسب و ازدواجی موفق نزدیک‌تر می‌کند.

جلد اول کتاب که با عنوان «از من بودن تا ما شدن» شناخته می‌شود. در چهار فصل به بررسی مهارت‌های انتخاب می‌پردازد که از جمله‌ آنها: ساختن معیارهای انتخاب همسر، کفویت و ابعاد آن، تحقیق و خواستگاری، نقش محبت در انتخاب همسر و زمان مناسب ازدواج است.

«از من بودن تا ما شــدن» در کنار قلم روان و سبک جذاب و نکات کلیدی اش، به یک ضمیمه نیز به همراه خود دارد که حاوی نثرهــای ادبــی اســت. «من می‌خواهم «تو» بشوم، راست می‌گویم» نام ضمیمه‌ زیبای این کتاب است.

جلد دوم کتاب که با عنوان «از ما شدن تا تا شدن» شناخته می‌شود، ابعاد مختلف ازدواج را نشان خواهد داد، موانع و مشکلات زندگی را با شما معرفی می‌کند و راه حل‌هایی آسان نیز برایشان طراحی می‌کند؛ همچنین بخشی از کتاب نیز به پرسش‌هایی اختصاص دارد که شاید از ذهن شما نیز گذشته باشد. این کتاب یک ضمیمه نیز به همراه خود دارد که حاوی نثرهای ادبی اســت. «مهر هر کسی به دل بیفتد، دل مال اوست» نام ضمیمه‌ این کتاب است.

نیمه دیگرم جلد دوم (از ما شدن تا تا شدن)
نیمه دیگرم جلد اول (از من بودن تا ما شدن)

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

مجموعه تا ساحل آرامش (چهار جلدی) مجموعه تا ساحل آرامش (چهار جلدی)
۱۵ %
۴۳۶,۰۰۰
۳۷۰,۶۰۰ تومان
بهانه بودن جلد نهم بهانه بودن جلد نهم
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۴۶,۰۰۰
۴۱,۴۰۰ تومان
بهانه بودن جلد اول بهانه بودن جلد اول
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۲۷,۰۰۰
۲۴,۳۰۰ تومان
بهانه بودن  جلد پنجم بهانه بودن  جلد پنجم
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۲۳,۰۰۰
۲۰,۷۰۰ تومان
بهانه بودن  جلد دوم بهانه بودن  جلد دوم
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۳۹,۰۰۰
۳۵,۱۰۰ تومان
بهانه بودن  جلد هشتم بهانه بودن  جلد هشتم
۱۰ %
محسن عباسی ولدی
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها