دلبری دلبران (مهارت‌های همسرداری)

دلبری دلبران (مهارت‌های همسرداری)

4.2

مهارت‌های همسرداری

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۹۵,۰۰۰
%۱۵
۸۰,۷۵۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۶۸
وزن:
۱۴۸ گرم
شابک:
9786008441021

معرفی کتاب

کتاب «دلبری دلبران» اثری برای آموزش مهارت‌های همسرداری براساس بیانات استاد محسن قرائتی است. ایشان را می‌توان یکی از موفق‌ترین مبلغان دین پس از انقلاب اسلامی دانست که با حضور مستمر در برنامه درس‌هایی از قرآن مردم را با معارف دین و قرآن آشنا ساخت. در این کتاب نکته‌هایی که ایشان در طی سال‌ها برای تحکیم روابط زن و شوهر بیان نموده‌اند گردآوری شده است. در فصل اول جایگاه زن و شوهر به شکل مجزا در زندگی مشترک تبیین شده و در فصل دوم پنج رکن اساسی در زندگی که باعث قوام و دوام آن است بیان می‌گردد. این پنج رکن ایمان، محبت، احترام، گذشت و اعتماد هستند که استاد در مورد هرکدام نکات ارزنده‌ای ذکر می‌کنند. فصل سوم مهارت‌هایی که برای تحکیم بنیان خانواده ضروری هستند شرح داده شده: مهارت‌های شناختی، مهارت‌های رفتاری، مهارت‌های رشد معنوی و مهارت‌های توجه به جسم از جمله این امور هستند. استاد قرائتی با استفاده از مثال‌های شیرین و با استناد به نکات بسیار زیبایی که از دل آیات قرآن استخراج کرده‌اند مطالب نغز و مفیدی برای زوج‌های جوان بیان کرده‌اند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

دختر و پسر باید بدانند که خداوند متعال هیچ کس را بدون عیب خلق نکرده است و همیشه دست بالای دست بسیار بوده است. هر فردی را انتخاب کنند. ممکن است فردا بهتر از آن را نیز بیابند. شهید مظلوم بهشتی می‌گفت: روی کره زمین دنبال فرشته نگردید. یکی مدرک ندارد یکی رانندگی بلد نیست یکی کامپیوتر بلد نیست یکی یک سانت پایش کوتاه است و یکی پدرش شغل مناسبی ندارد. یکی از زنان پیغمبر بد اخلاق بود. گفتند: «یا رسول الله ، این خانم شما بد اخلاق است رهایش کنید.» پیغمبر فرمودند:«من بد اخلاقی خانم را می‌بینم ولی این خانم کمالاتی هم دارد.» باید جمع و تفریق کنیم. ممکن است شما بگویید لیمو ترش است. آیا لیموترش را دور می‌اندازید ؟ لیموترش ترش است ولی کمالات هم دارد. لیموترش ماه‌ها می‌ماند ولی لیموشیرین بعد از بریده شدن به سرعت تلخ می‌شود. به هر شیرینی و نه هر ترشی را باید دور انداخت هنر این است که از لیموترش لیموناد درست کنیم.

 

مسابقه کتابخوانی دلبری دلبران

کتاب دلبری دلبران دارای پویش کتاب‌خوانی است که از میلاد حضرت زهرا(س) آغاز شده است و تا میلاد حضرت علی(ع) ادامه دارد؛ جوایز این دوره از مسابقه شامل ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۵۰ میلیون ریال جایزه غیرنقدی است.

برای شرکت در این پویش کافی است به سایت کتابیکیو رفته و اطلاعات حساب کاربری را تکمیل و سپس به سوالات مسابقه پاسخ داده شود.

کتاب هفتاد و دومین غواص نیز شامل مسابقه کتابخوانی با ۲۰۰ میلیون ریال جایزه است که تا آخر بهمن ماه برای شرکت در این مسابقه فرصت باقیست.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

هنر مرد بودن هنر مرد بودن
۱۰ %
محسن پوراحمد خمینی - راضیه خسروی
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
هوای دو نفره (جلد سوم) هوای دو نفره (جلد سوم)
۱۰ %
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
محرمانه های مردانه محرمانه های مردانه
۱۰ %
سید علیرضا تراشیون
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
هوای دو نفره (جلد اول) هوای دو نفره (جلد اول)
۱۰ %
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی) مجموعه هوای دو نفره (سه جلدی)
۱۵ %
۳۰۶,۰۰۰
۲۶۰,۱۰۰ تومان
هوای دو نفره (جلد دوم) هوای دو نفره (جلد دوم)
۱۰ %
۹۶,۰۰۰
۸۶,۴۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها