بنر پویش صندوق اربعین

مادران میدان جمهوری

مادران میدان جمهوری

4.2

روایتی مادرانه از دعوت به انتخابات

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
%۱۰
۹۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۸
وزن:
۱۸۴ گرم
شابک:
9786225458086

معرفی کتاب

کتاب «مادران میدان جمهوری» روایتی از مادران دغدغه‌مند سبزواری است که حرکتی جهادی در ایام انتخابات رقم می‌زنند و خاطرات خود را توسط مریم برزویی ثبت و ضبط کرده‌اند. همانگونه که می‌دانید بنای حاکمیت ما بر دو پایه مردم و اسلام استوار است. اگر وحدت کلمه مردم بر این سیستم نباشد دشمنان تیزدندان برای دریدن مام وطن آماده می‌گردند و دشمنان داخلی به هر نحو که بتوانند سود خود می‌برند و تنها لگدی نثار کشور می‌کنند. به همین خاطر است که در محاصره چنین دشمنانی حضور پرشور و امیدوارانه مردم در عرصه انتخابات نشان می‌دهد که ایشان همچنان حامی آیین و کشور خود هستند و بر چشم طمع دشمنان خاک می‌پاشند. رهبر انقلاب نیز در هنگامه هر انتخاباتی که در واقع جشن مردم سالاری کشور ما نیز هست از تمامی آحاد جامعه با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی دعوت می‌ُکنند تا در انتخابات شرکت نمایند. ایشان همچنین از نیروهای انقلابی و جهادی نیز درخواست دارند تا مردم را نسبت به این مساله توجیه نمایند و ایشان را برای حضور در پای صندوق‌ها مجاب سازند. این کتاب روایت این گروه جهادی از بانوان سبزواری در راستای تحقق این دغدغه رهبر فرزانه انقلاب است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

با چند تا از دوستان تصمیم گرفتیم توی این روزهای باقی مانده دل به میدان بزنیم. همه‌مان دفعه اولی بود که می‌خواستیم رو در رو با مردم صحبت کنیم. چند دقیقه‌ای توی پارک نشستیم به صحبت تا به هم روحیه بدهیم و کمی از استرسمان کم شود. بالاخره از هم جدا شدیم و هر کدام به طرفی رفتیم. من هم کالسکه به دست همراه دخترم به انتهای پارک رفتم هرچه چشم چرخاندم سوژه مناسبی پیدا نشد. دل شوره داشتم و ته دلم بدم نمی‌آمد کسی پیدا نشود صحبت کردن با مردم آن هم در مورد انتخابات خیلی برایم سخت بود. اطراف پارک را نگاه کردم بیشتر آدم‌ها یا با همسرشان نشسته بودند یا مشغول بچه‌هایشان بودند یا سرشان توی گوشی بود. یک دفعه چشمم افتاد به خانمی که تنها روی صندلی نشسته بود. به بهانه خستگی اجازه گرفتم کنارش بنشینم از همان اول سر صحبت را باز کردم و گفتم: «یک ساعته دارم توی پارک راه میرم با این بچه پاهام درد گرفت. راستی شما بچه ندارین؟»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

رجل سیاسی رجل سیاسی
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
سنگ محک (شاخصه های نامزد اصلح) سنگ محک (شاخصه های نامزد اصلح)
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
اثر انگشت اثر انگشت
۱۰ %
موسسه فرهنگی حماسه 17
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
کتاب یک صندوق شبهه کتاب یک صندوق شبهه
۱۵ %
سید محمدحسین راجی
۷۵,۰۰۰
۶۳,۷۵۰ تومان
امین آرا امین آرا
۱۰ %
حسین شرفخانلو
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
اخلاق انتخاباتی اخلاق انتخاباتی
۱۰ %
سید علی حسینی خامنه ای
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها