قهرمان های کسب و کار

قهرمان های کسب و کار

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۴۸,۰۰۰
%۱۰
۲۲۳,۲۰۰
تومان
موجودی:
فقط 1 جلد
رده سنی:
زیر 12 سال
قالب:
داستان مصور
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۱۸۰
وزن:
۵۹۶ گرم
شابک:
9786227089196

معرفی کتاب

کتاب «قهرمان های کسب و کار» کتابی مصور در سبک کمیک استریپ است که تلاش دارد در قالب داستانی ابرقهرمانی روایت می شود. این کتاب تلاش دارد روش های توسعه کسب و کار و اینکه چگونه می توانیم در بازار به سودآوری برسیم را در قالب داستان های مهیج و کمدی به کودکان بیاموزد. این اثر مشتمل بر سه داستان مجزا است که ماجرای هر قصه در یکی از سه کشور استرالیا، انگلیس و ژاپن رخ می دهد. در طی این قصه ها آنا به عنوان دختری نوجوان که قدرتی ابرقهرمانی دارد به دوستانش کمک می کند تا کسب و کار خود را رونق ببخشند و در مقابل دو شرور نادان در تلاش هستند تا کسب و کار راه افتاده را خراب کنند و با روش های احمقانه خودشان به ثروت برسند.

در ادامه برشی از این کتاب را می خوانید:

یکی از مهمترین چیزهایی که باید یاد بگیریم آشنا شدن با موضوع کسب و کار است باید بدانیم کسب و کارها چطور پیش می‌روند باید بدانیم برای ایجاد کسب وکاری عالی کار گروهی لازم است باید سعی کنیم. ایده‌هایی را که به ذهنمان می‌رسند امتحان کنیم. نباید از شکست خوردن بترسیم . باید از اشتباه‌هایمان درس بگیریم و آن قدر به تلاش ادامه دهیم تا به رویاهایمان برسیم. ما دوست داریم همۀ شما به آرزوهای قشنگتان برسید و بتوانید به کشور عزیزمان ایران خدمت کنید. امیدواریم از خواندن این که درباره ماجراهای دختری به اسم آنا و دوستانش شلدون و یوکی است لذت ببرید و با دنیای کسب و کار هم آشنا شوید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سگ خوب قصه ما سگ خوب قصه ما
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۰,۰۰۰
۹,۰۰۰ تومان
خمپاره های فاسد خمپاره های فاسد
۱۰ %
داوود امیریان
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
چغک چغک
۱۰ %
صهبا
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
سفر به جنوب سفر به جنوب
۱۰ %
محمدرضا سرشار
۱۸,۰۰۰
۱۶,۲۰۰ تومان
روایتی ساده از ماجرایی پیچیده روایتی ساده از ماجرایی پیچیده
۱۰ %
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
فرزندان ایرانیم فرزندان ایرانیم
۱۰ %
داوود امیریان
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها