بنر پویش صندوق اربعین

شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۱۸۶,۰۰۰
%۱۰
۱۶۷,۴۰۰
تومان
موجودی:
فقط 2 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۰۸
وزن:
۳۶۰ گرم
شابک:
9786227089103

معرفی کتاب

کتاب «شکل دهی آینده انقلاب صنعتی چهارم» نوشته کلاس شواب بنیان گذار و رئیس اجرایی مجمع جهانی اقتصاد است که این کتاب را با همکاری نیکلاس دیویس نوشته است. تمدن جهانی در آستانه تغییر و تحولات عظمیی است که می‌تواند نظم جهانی را بار دیگر از نو بنویسد و سیستم‌های اقتصادی و سیاسی را بازتعریف نماید. همانگونه که انقلاب‌های صنعتی پیشین فاکتورهای اصلی رشد قدرت و ثروت در برخی کشورها و مستعمره گشتن کشورهای دیگر شد اکنون که در برابر یک انقلاب به مراتب بزرگ‌تر ایستاده‌ایم باید خود را برای اتخاذ سیاست‌های درست در رابطه با آن و راهبری این تحولات به گونه‌ای که برای تمام اقشار و جوامع مفید واقع شود، آماده سازیم. آگاهی محیطی ما نسبت به دامنه این تحولات و تاثیراتی که بر زندگی بشری می‌گذارد بسیار محدود و اندک است. فلذا گردآوری اطلاعات موجود و تحلیل این داده‌ها توسط اندیشمندان و مدیران حوزه تکنولوژی و اقتصاد می‌تواند یک شناخت نسبی نسبت به آینده‌ای که در پیش داریم ما را آماده‌تر سازد. فاکتورهای ناشناخته‌ای همچون هوش مصنوعی، زیست فناوری‌ها و واقعیت‌های مجازی با برداشتن گام‌های ابتدایی و آزمایشی تفاوت‌های مهمی را رقم خواهند زد که نباید در دستان همان قشر اندک سرمایه‌دار باقی بماند و با آگاهی بخشی جهانی می‌توان انتفاعی بین المللی برای بهبود کیفیت زندگی از آن انتظار داشت.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تا سال ۲۰۳۰ احتمالاً شاهد خیزشی عظیم در عرصه فضا فناوری‌ها خواهیم بود. جهش‌های عمده در فناوری‌های هوایی توانمندی‌های مشاهده کیهان توسعه ریز ماهواره ها ،نانومواد چاپ سه بعدی رباتیک و دید ماشینی نوید بخش دورانی بی سابقه از اکتشاف و نیز بازگشت اقتصادی و علمی‌اند هم کشورهای توسعه یافته و هم کشورهای در حال توسعه از اتفاقاتی که فراتر از جو اتفاق خواهد افتاد بهره مند خواهند شد. پژوهشگران و کسب و کارها حجم عظیمی از داده‌هایی را دریافت می‌کنند که فرایندهایی کاملاً جدید را برای خلق ارزش سازی و تبادل ارزش فراهم خواهد کرد. دانش علمی جدید موجب ارتقای نوآوری و واکنش به پدیده‌های بوم شناختی می‌شود و ظرفیت فریبنده تولید و بهره‌گیری از منابع فضایی قرار است مسیرهای تجارت صنعتی آینده را باز تعریف کنند هر چند بدون توافق‌های بین المللی بر سر حوزه‌هایی نظیر مدیریت ترافیک فضایی کاهش زباله‌های فضایی معدن کاری فضایی و اجرای اولیه آیین نامه‌های اخلاقی در فضای بیرونی تمام این امیدها نقش بر آب خواهند شد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

خروج از خیابان سئول خروج از خیابان سئول
۱۰ %
سید مجتبی قافله باشی - وجیهه سامانی - کامران غضنفری - حامد حاجی پور
۱۹,۰۰۰
۱۷,۱۰۰ تومان
مصائب من در حباب استارت آپ مصائب من در حباب استارت آپ
۱۰ %
۲۹۸,۰۰۰
۲۶۸,۲۰۰ تومان
منهای فقر- استاد حکیمی منهای فقر- استاد حکیمی
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
رهبران آخر غذا می خورند رهبران آخر غذا می خورند
۱۰ %
۲۴۸,۰۰۰
۲۲۳,۲۰۰ تومان
تندتر از عقربه ها حرکت کن تندتر از عقربه ها حرکت کن
۱۰ %
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
راهبرد اقتصادی پیامبر راهبرد اقتصادی پیامبر
۱۰ %
حمید سبحانی صدر
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها