ساکنان شهر بهشت

ساکنان شهر بهشت

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۳۵,۰۰۰
%۱۰
۳۱,۵۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی
صفحات:
۲۳۲
وزن:
۶۶ گرم
شابک:
9789642385492

معرفی کتاب

کتاب «ساکنان شهر بهشت» مجموعه داستانی حاصل کار چند نویسنده است. داستانک‌هایی که همه در یک موضوع مشترک هستند. انتخاب درست. بنابر تعالیم دین اسلام انسان برای ابتلا در این دنیا قرار گرفته تا عیار بندگی‌اش مشخص گردد و جایگاهش را در جهان حقیقی آخرت مشخص نماید. همه ما در طول زندگی هر روز با انتخاب‌هایی روبرو هستیم که اگر رضایت الهی و تقرب به درگاهش را در نظر بگیریم باید سعی کنیم براساس احکام و شریعت دین مسیر زندگی را انتخاب نماییم. گرچه تمام ما دوست داریم بر سر این دوراهی‌ها همواره راه درست را انتخاب کنیم اما گاه از جهان آخرت و زندگی حقیقی غافل می‌شویم و براساس وسوسه شیطان و نفس انتخابی را می‌پسندیم که با معیارهای دنیای پست انطباق دارند. گرچه قبول داریم که در بسیاری از این امور انتخاب مسیر درست کار بسیار دشواری است. وقتی یک فرد ما را عصبانی می‌کند، به ما توهین می‌کند، حقوق ما را رعایت نمی‌کند اینکه انسان مقابله به مثل نکند و خدا را در نظر داشته باشد کار سختی است. اما فردی که در مقابل وسوسه‌ها می‌ایستد همان افرادی هستند که فردای قیامت در خانه‌های بهشت ساکن می‌شوند و پاداش تقوای خود در این دنیا را می‌گیرند. در این داستان‌ها به سراغ زندگی عادی مردم همین سال‌ها می‌رویم و می‌بینیم چه بسیار لحظاتی است که می‌توانیم با انتخاب درست پله‌های رسیدن به خدا را برداریم.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

من دوباره رفتم سراغ امیر می‌بینی برای یک شب که می‌خواهد برود خانه‌ی فامیل‌هایش دارد زمین و آسمان را به هم می‌دوزد آن‌ها هم چه احترامی گذاشته‌اند؟! می‌دانند تو دوست نداری دیر مهمانی بروی می‌دانند دوست داری شام زود بخوری زود بخوابی اما الآن جواب تلفنتان را نمی‌دهند! حالا همه‌شان نمی‌رفتند فرودگاه نمی‌شد؟ خوب یکیشان به خاطر شما می‌ماند. توی خانه حالا نوبت ناهید بود یک عمر است که داری به خاطر کارهای خواهرت حرص می‌خوری سرکوفت می‌شنوی انگار فقط شوهر او مهم است. هر چه شوهر او گفت همان است. حالا اگر همین مسئله برای شوهر او پیش آمده بود آسمان و زمین را به هم می‌دوخت می‌گفت چرا رسماً دعوت نکردید برای مهمانی. بعد هم چرا کسی جواب تلفن را نمی‌دهد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

زن آقا زن آقا
۱۰ %
زهرا کاردانی
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
سه دیدار جلد اول (رجعت به ریشه ها) سه دیدار جلد اول (رجعت به ریشه ها)
۱۰ %
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
بار دیگر شهری که دوست می داشتم بار دیگر شهری که دوست می داشتم
۱۰ %
۹۹,۰۰۰
۸۹,۱۰۰ تومان
ارمیا ارمیا
۱۰ %
رضا امیرخانی
۱۱۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰ تومان
رهش رهش
۱۰ %
رضا امیرخانی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
فرشته ها هم عاشق می شوند فرشته ها هم عاشق می شوند
۱۰ %
۱۱۲,۰۰۰
۱۰۰,۸۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها