زن،زندگی،آزادی

زن،زندگی،آزادی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۵,۰۰۰
%۱۰
۵۸,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۰۰
وزن:
۱۰۸ گرم
شابک:
9786004415057

معرفی کتاب

اگر هنوز فرق بین واژه «اعتراضات» و  «اغتشاشات‌» برای کسی آشکار نیست یعنی باید نگاهش را به سمت وسط ماجرا بکشد و دستش به چند روایت بی‌طرف از یک ماجرا برسد تا حقیقت را لمس کند.

این کتاب داغ‌ترین اثری است که از کف خیابان تا حیاط دانشگاه، از مولوتوف تا تریبون آزاد از دانشجو تا شهرآشوب را برایتان بازگو می‌کند و اولین اغتشاش قرن جدید ایرانمان را با زبان مردم به تصویر می‌کشد.

پس در قسمتی از کتاب «زن،زندگی،آزادی» بخوانیم:

((پشت تریبون رفت و گفت: این همه اختیارات اگه اسمش دیکتاتوری نیست چیه؟ این اختیارات هیچ حد و مرزی نداره حتی خود خدا هم این قدر اختیارات نداره ؛ اما بدونید دیکتاتورها با سر نیزه خیلی کار کردن ولی هیچ دیکتاتوری نتونست به سرنیزه تکیه کنه ما برای پایین کشیدن این سرنیزه راهی جز ریختن تو خیابون نداریم . یک دفعه بسیجی‌ها شعار دادن«اغتشاش ، اعتراض ، تفکیک باید گردد». هم زمان صدای سوت و جیغ و کف جمعیت بلند شد . یک دفعه یک صدای آشنا گفت مرگ بر ... ))

****

((سهراب که مرا دید ، نگاهی به سر و شکلم انداخت و گفت دخترجون برو دنبال تیله بازی‌ات ، واقعا تو این کشور حجاب اجباریه؟ الان که تو رو دیدم دقیق‌تر فهمیدم معنی حجاب اجباری یعنی چی بذار ما بریم به کارمون برسیم ...))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ترگل ترگل
۱۰ %
عماد داوری دولت‌آبادی
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
دختر مو‌شرابی دختر مو‌شرابی
۱۰ %
محمد حسین زاده
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
دختر بیست دختر بیست
۱۰ %
مجید ملامحمدی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
ستاره ها چیدنی نیستند ستاره ها چیدنی نیستند
۱۵ %
محمدعلی حبیب اللهیان
۱۳۵,۰۰۰
۱۱۴,۷۵۰ تومان
حریر حریر
۱۰ %
فاطمه سلطانی
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
فرشته ها هم عاشق می شوند فرشته ها هم عاشق می شوند
۱۰ %
۱۱۲,۰۰۰
۱۰۰,۸۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها