بنر پویش صندوق اربعین

کتاب در آغوش رحمت حق

کتاب در آغوش رحمت حق

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
%۱۰
۱۰۸,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۰
وزن:
۲۳۰ گرم
شابک:
9786229810675

معرفی کتاب

رحمت واسعه

    کتاب در آغوش رحمت حق: شرح نامه های عرفانی از آیت الله سعادت پرور در باب توجه به رحمت الهی در سیر و سلوک ، به شیوه ای عمیق و مفصل، درباره مسیر سیر و سلوک و توجه به رحمت الهی صحبت می‌کند. نویسنده این کتاب، سید محمدجواد وزیری فرد، با استفاده از نامه های عرفانی آیت الله سعادت پرور، مفاهیم اساسی را درباره توجه به رحمت الهی و اثرات آن بر مسیر سیر و سلوک بیان می‌کند. در این کتاب، مسیر سیر و سلوک به عنوان یک مسیر پر از سختی و چالش توصیف شده است. آیت الله سعادت پرور به عنوان یک راهنما و مرشد، تجربیات و نکات مهم خود را درباره این مسیر به خواننده ارائه می‌دهد. او بیان می‌کند که گاهی اوقات سالکینی که در این مسیر قدم می‌برند، به دلیل طولانی بودن مسیر و سختی های آن، خسته و حتی ناامید می‌شوند. اما توجه به رحمت الهی، به عنوان یک اکسیر، قادر است تا گام های انسان در مسیر بندگی خدا و رسیدن به محبوب را محکم و آسان کند. نویسنده در این کتاب، به خواننده کمک می‌کند تا مفاهیم عمیق توجه به رحمت الهی را درک کرده و برای خودشان نقشه راه مناسب برای پیشرفت در این مسیر تدارک دهند و چشم‌انداز جدیدی را درباره توجه به رحمت الهی در سیر و سلوک ارائه می‌دهد. این کتاب منبع مناسبی برای علاقمندان به فلسفه و عرفان است که مایلند تا نگاه جدیدی به مسیر سیر و سلوک داشته باشند و با استفاده از توجه به رحمت الهی، به دنبال رشد و پیشرفت در این مسیر باشند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:"جذبه در همه چیز هست؛ این خود انسان است که باید به این جذبیات توجه کند؛ والا از ناحیه حضرت حق هیچ گاه این جذبه ها قطع نشده است که بگوییم برای یکی آمد و برای دیگری قطع شد."

 

 

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سیره تربیتی پیامبران  ( حضرت یوسف جلد سوم ) سیره تربیتی پیامبران  ( حضرت یوسف جلد سوم )
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
رقص کوه (مثنوی درمانی 3) رقص کوه (مثنوی درمانی 3)
۱۰ %
هیأت تحریریه موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس الشموس
۸۹,۰۰۰
۸۰,۱۰۰ تومان
سیره تربیتی پیامبران ( حضرت ابراهیم علیه السلام) سیره تربیتی پیامبران ( حضرت ابراهیم علیه السلام)
۱۰ %
۱۶۰,۰۰۰
۱۴۴,۰۰۰ تومان
انبیای الهی زمینه سازان ظهور انبیای الهی زمینه سازان ظهور
۱۰ %
۱۴۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰ تومان
سیره تربیتی پیامبران حضرت لوط سیره تربیتی پیامبران حضرت لوط
۱۰ %
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
سیره تربیتی پیامبران حضرت موسی سیره تربیتی پیامبران حضرت موسی
۱۰ %
۲۵۰,۰۰۰
۲۲۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها