بنر پویش صندوق اربعین

خانه های اعیانی

خانه های اعیانی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۷,۰۰۰
%۱۰
۴۲,۳۰۰
تومان
موجودی:
فقط 9 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۴۴
وزن:
۱۳۲ گرم
شابک:
9786008441090

معرفی کتاب

ماجرای یک خانه اعیانی

   همه اعضا خانواده در ایجاد تجربه دلچسب و خوشبخت بودن با یکدیگر شریک هستند و با توجه به اصول اخلاقی و اجتماعی اسلامی، امکان شکل دهی خانواده ای کامروا میسر است. در یک خانواده اسلامی، اهمیت دادن به ارزش‌ها و اصول اسلامی و تربیت فرزندان بر اساس این اصول، امری بسیار مهم است. کتاب خانه های اعیانی مهارت های دست یابی به خانواده تراز اسلامی به عنوان یک کتاب برای مهارت دستیابی به خانواده تراز اسلامی سعی بر آن دارد خوانندگان را در زمینه داشتن ارتباطات سالم و محیطی متقابل دلپذیر، برای ایجاد دستاوردهای بزرگ در زندگی خود آگاه کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:" در فرهنگی که شهر فرنگ به ما پیشکش کرده است و ما نیز مرعوب و بی هویت به آن مؤمن شده ایم، خانه های اعیانی ساختمان های بزرگ و مجللی است که از مصالح مقاوم و شیک ساخته شده اند؛ خانه هایی که وقتی به بلندای آن ها می نگریم کلاه از سرمان می افتد . خانه وسیع و زیبا از نعمت های خوب خداست؛ از قدیم گفته اند شرافت هر مکانی به شرافت کسی است که در آن مکان حضور دارد. در فرهنگ دینی خانه های اعیانی خانه هایی است که در آن رشد دسته جمعی اعضای خانواده تعریف درستی دارد."

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

ترگل ترگل
۱۰ %
عماد داوری دولت‌آبادی
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
جواهرانه جواهرانه
۱۰ %
نعیمه اسلاملو
۱۶۵,۰۰۰
۱۴۸,۵۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 2) گلبرگ زندگی (جلد 2)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
سبک زندگی زنان سبک زندگی زنان
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
چهل هفته انتظار چهل هفته انتظار
۱۰ %
نرجس خاتون ایتی
۳۸,۰۰۰
۳۴,۲۰۰ تومان
گل پوش گل پوش
۱۰ %
امیر عباس زاده پهلوان
۳۳,۰۰۰
۲۹,۷۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها