حضرت حجت

حضرت حجت

4.2

مجموعه بیانات آیت‌اللّٰه بهجت پیرامون حضرت ولی ‌عصر عجل‌الله (عج)

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۴۰۰,۰۰۰
%۱۵
۳۴۰,۰۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۶۹۶
وزن:
۸۴۲ گرم
شابک:
9786226947695

معرفی کتاب

عالمان دینی حاملان معارف نبوی و اهل بیت هستند و تابلوهایی هستند که انسان‌های عادی را برای رسیدن به سوی حق و ائمه راهنمایی می‌کنند. حال که در غیبت کبری به سر می‌بریم و از نعمت حضور انسان کامل، انوار حق، امامان معصوم به شکل حاضر محروم هستیم نیاز به این عالمان عارف که خود به تجلیات الهی آشنا هستند و چشمانشان به ساحت ملکوتی ائمه نظاره‌گر است بیشتر است و از آن سو وظیفه آن‌ها نیز در باب شناساندن هداه معصومین بیشتر است.

 

PDF نمونه کتاب حضرت حجت

دریافت نمونه کتاب حضرت حجت
دانلود PDF

 

درباره کتاب حضرت حجت

آیت الله محمدتقی بهجت فقیه عارف معاصر از جمله علمایی بودند که سخن از امام زمان (عج) مکرر در بسیاری از بیانات‌شان تکرار شده بود. ایشان از جمله عاشقان دلداده در این راه بودند که راهکارهای تشرف به محضر حضرت حجت و جلب رضایت مهدی موعود را به دوست‌داران و محبان اهل بیت (علیهم السلام) نشان می‌دادند. او که خود را همواره در مقابل این امام همام می‌دید و با توسل و توجه خود را دائما در محضر ایشان احساس می‌کرد تلاش داشت تا شیرینی وصال و بهره‌مندی از وجود این نائب خدا بر زمین را به همگان بچشاند. در این کتاب شاگردان و دوستداران این عارف واله به گردآوری و پیاده سازی تمام سخنان ایشان در مورد حضرت حجت پرداخته‌اند و با تقسیم بندی و تنظیم این سخنان در بخش‌های مختلف کتابی مفصل و در خور شان به نام «حضرت حجت» را تدوین نموده‌اند.

کتاب حضرت حجت در چهار گلستان تقسیم شده است. در بخش ابتدایی منظومه فکری آیت الله بهجت در مورد امام تبیین شده است. در گلستان دوم که معظم کتاب به این بخش مرتبط است مشتمل بر تمام گفتارها و پرسش و پاسخ‌هایی است که ایشان در مورد امام زمان مطرح کرده‌اند. در بخش سوم شرط تشرف به ساحت امام و تجربیاتی که ایشان نقل کرده‌اند یا خود به تشرف حضرت نائل شده‌اند به شکل مفصل ذکر شده‌اند و بخش پایانی تلاش شاگردان و همراهان ایشان برای پاسخگویی به برخی سوالات و شبهات در مورد امام است که تلاش کرده‌اند براساس تعالیم و نظرات آیت الله بهجت پاسخ دهند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

ما روز به روز کانه می‌فهمیم که مطلب {ظهور} نزدیک است، هر روز آدم یک چیزهایی را می‌فهمد که قبلا نشنیده است! شر و فساد روز به روز دارد بالاتر می‌رود و نه اینکه پایین‌تر می‌رود. خدا توفیق بدهد که مهیا باشیم و جوری نباشد که در وقت ظهورش منحرف و منصرف باشیم!

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

رحمت واسعه رحمت واسعه
۱۰ %
آیت الله بهجت
۲۲۰,۰۰۰
۱۹۸,۰۰۰ تومان
تو می آیی تو می آیی
۱۰ %
علی صفایی حائری
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
بهجت الدعاء بهجت الدعاء
۱۵ %
آیت الله بهجت
۳۰۰,۰۰۰
۲۵۵,۰۰۰ تومان
شب چهلم شب چهلم
۱۰ %
فاطمه دولتی
۱۱۵,۰۰۰
۱۰۳,۵۰۰ تومان
کمی دیرتر کمی دیرتر
۱۰ %
سید مهدی شجاعی
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
جان جهان - پژوهشی نو و جامع در عرصه مهدویت جان جهان - پژوهشی نو و جامع در عرصه مهدویت
۱۰ %
۲۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها