جهاد امید آفرین

جهاد امید آفرین

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
رده سنی:
عمومی
قالب:
تحقیق
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۸۰
وزن:
۱۰۴ گرم

معرفی کتاب

یکی از حربه‌های مهم دشمنان ایران و اسلام در سال‌های اخیر ترویج ناامیدی و دست کشیدن از تلاش برای آبادانی میهن است. آن ها به خوبی دریافته‌اند کشوری که چهل سال زیر سخت‌ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی فشار آورده اگر به حال خود رها گردد بسیار زود به قله‌های موفقیت و پیشرفت خواهد رسید و به یک ابرقدرت منطقه تبدیل خواهد شد. از همین روی با ابزارهای رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند با تیره و تاریک نشان دادن آینده و تلخ کردن دهان نسل نسبت به شرایط موجود آن‌ها از فعالیت و تلاش برای وطن‌شان مایوس گردانند. استاد سیدمحمدحسین راجی به عنوان یکی از پرچمداران جهاد تبیین در کشور توانسته همراه اندیشکده راهبری سعدا با تحقیق و پژوهش در آمارهای جهانی و مطالعات پیشرفت حقایقی را آشکار سازند که رسانه‌های وابسته به قدرت‌های جهانی نمی‌خواهند افشا گردد. برخلاف فضای غبارآلود و غمباری که رسانه‌ها توصیف می‌کنند زمانی که به جایگاه علمی، نظامی و سیاسی ایران براساس آمار و داده‌ها توجه می‌شود مشخص می‌گردد که ایران در جایگاه قابل قبولی ایستاده و تنها وظیفه مهم ابلاغ این واقعیت های امیدبخش به مردم برای روشن نشان دادن آینده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

ریشه‌دارترین دشمن ملت ایران کشور انگلیس بود. کشوری که پس از انقلاب صنعتی و اواخر دوره استعمار گستره مستعمرات آن از شرق تا غرب جهان را شامل می‌شد. امپراتوری بریتانیا در این دوران به وسیع ترین امپراتوری تاریخ تبدیل شده بود و برای بیش از یک قرن ابر قدرت مطلق جهان به شمار می‌رفت مساحت نواحی تحت حکومت امپراتوری بریتانیا در سال ۱۹۲۲ میلادی به بیش از ۳۳ میلیون کیلومتر مربع و جمعیت آن به بیش از ۴۵۰ میلیون نفر رسید؛ یعنی ۲۲/۶ درصد از خاک جهان و ۲۰ درصد از جمعیت جهان بدین ترتیب امپراتوری بریتانیا بر حدود چهارم از خشکی‌های کره زمین و یک پنجم جمعیت جهان در آن دوران تسلط داشت. سرزمین‌های تحت فرمان این امپراتوری در سراسر جهان پراکنده بود و گفته می‌شد که خورشید هیچ گاه در امپراتوری بریتانیا غروب نمی‌کند! بریتانیا تقریباً تمامی مسیرهای بازرگانی جهان را کنترل می‌کرد و در عین حال ارتشی شکست ناپذیر و بزرگترین نیروی دریایی جهان را در اختیار داشت.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

داستان های کودکانه و رنگ آمیزی جلد دوم موشک من داستان های کودکانه و رنگ آمیزی جلد دوم موشک من
۱۰ %
۳۰,۰۰۰
۲۷,۰۰۰ تومان
آرزوهای دست ساز آرزوهای دست ساز
۱۵ %
میلاد حبیبی
۶۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰ تومان
سلول های بهاری سلول های بهاری
۱۰ %
بهنام باقری
۱۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰ تومان
اصول اقتدار اصول اقتدار
۱۰ %
سید محمدحسین راجی
۴۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰ تومان
به توان هایتک به توان هایتک
۱۵ %
بهزاد دانشگر - شبنم غفاری حسینی
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها