تکنیک های نویسندگان بزرگ

تکنیک های نویسندگان بزرگ

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۰,۰۰۰
%۱۰
۳۶,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 1 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
آموزشی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
پالتویی کوچک
صفحات:
۱۵۲
وزن:
۱۰۰ گرم
شابک:
9786000350345

معرفی کتاب

کتاب «تکنیک های نویسندگان بزرگ» نهمین و آخرین جلد از مجموعه گام به گام تا داستان نویسی حرفه‌ای است که در واقع مجموعه مقالاتی از نویسندگان مختلفی است که پیرامون بحث نویسندگی در مجله معتبر گاردین نوشته‌اند. مترجم این کتاب عباس پژمان است که اولین بار این اثر در انتشارات عصر داستان به زیور طبع آراسته گشت و اکنون توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ گشته است. در این کتاب هر نویسنده از دیدگاه و نگاه خاص خود در مورد مسئله داستان نویسی و آن چیزی که مبتدیان این راه باید فرابگیرند و در فرآیند نوشتن خود به آن ها دقت داشته باشند را مورد نقد و بررسی قرار داده است. هر مقاله مشتمل بر چندین فوت و فن استادی است که تنها می‌توان آن‌ها را از کسی که خود سال‌ها در این حیطه قلم زده است فراگرفت. تمامی نویسندگانی که در این کتاب مطلب نگاشته خود صاحب چندین اثر داستانی و ناداستانی هستند.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بسیاری از رمان‌ها که به صورت پیش نویس‌اند مثل نان بیات هستند که اگر بعضی قسمت‌هایش را بزنی بهتر می‌شوند اما فقط وقتی می‌توانی این کار را بکنی که یک چیز سفتی آنجا باشد، رویه‌های خشکی که آنها را بتراشی شروع ناهموار اجتناب ناپذیر است؛ چیزی مثل خودگرم سازی است. بدون اینکه مشتاق باشی رمان را بنویسی راهی برای نوشتنش نیست. ترفند کار این است که اهمیت ندهی اگر همه چیز تراش می‌خورد و ناله نکنی برای آن هزارها کلمه و شروع‌های بی‌شماری که رها می‌شوند. شروع‌های ضعیف اجتناب ناپذیر و جزء اساس کارند. اولین تپش کوچکت می‌شود ضربان مداومی تپش قلبی، ضربه‌های انگشتان بر صفحه کلیدی کاری سخت و تکراری است نوشتن رمان اما البته شادی هم در آن هست.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

سبک شخصی در رمان سبک شخصی در رمان
۱۰ %
ریچارد گودمن - فیلیپ ک جیسون
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
شور داستان نویسی شور داستان نویسی
۱۰ %
آراز بارسقیان - دونالد ماس
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
رها و ناهشیار می نویسم رها و ناهشیار می نویسم
۱۰ %
الهام شوشتری زاده - ادر لارا
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
براعت استهلال براعت استهلال
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۳۳۵,۰۰۰
۳۰۱,۵۰۰ تومان
خودت داستان بنویس خودت داستان بنویس
۱۰ %
سیمون چشایر - حبیب یوسف‌زاده
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
لوازم نویسندگی لوازم نویسندگی
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۳۳۵,۰۰۰
۳۰۱,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها