تفکر طراحی در کسب و کار

تفکر طراحی در کسب و کار

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
عمومی
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۸۴
وزن:
۳۴۸ گرم
شابک:
9786007677346

معرفی کتاب

کتاب «تفکر طراحی در کسب و کار» نوشته جین لیدکا، تیم اگیلوی با ترجمه مرتضی خضری پور در انتشارات آریانا قلم منتشر شده است. در این کتاب نویسنده در تلاش است به کسب و کارها کمک کند تا در کنار تفکرات تحلیلی که نسبت به فرآیند تولید و عرضه محصول دارند بتوانند به شیوه‌ای نو این چرخه را بازنگری کنند و همچون یک طراح شرایط را به شیوه‌ای تازه بنگرند. با وجود اینکه بسیاری استارتاپ‌ها از ایده جذاب برخوردار هستند و اصول بازار به شکل درستی رعایت می‌کنند اما در رقابت با محصولات و شرکت‌های دیگر نمی‌توانند نگاه مشتری را به خود جذب کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند برای کسب و کار خود یک ساختار دقیق و مخاطب پسند طراحی کنید و در طی پیشبرد اهداف خود مدام به بازنگری و اصلاح نواقص و موارد خطا بپردازید. این کتاب تمام سوالات شما برای اینکه بتوانید همچون یک معمار بزرگ به پروژه خود نگاه کنید و مسیر را مشخص نمایید پاسخ می‌دهد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

یکی از قواعدی که لری و جوخه سربازان نیروی دریایی‌اش می‌شناسند قاعده دورماندن از استدلال نقادانه مرسوم است که به جای آنکه ایده‌ها را روی هم سوار کند و آن‌ها را به چیز جدیدی تبدیل کند. آن‌ها را از هم تجزیه می‌کند و کاستی‌های آن‌ها را پیدا می‌کند. زندگی‌های دانشگاهی و کسب و کار اینگونه تفکر را به ما آموخته‌اند - اغلب قوی‌ترین عادت حرفه‌ای ما هستند. اما بخشی از سؤال چه می‌شود اگر شامل این می‌شود که آن مهارت را به طور موقت کنار گذاشته و گستره وسیعی از امکان‌ها را بررسی کنیم. متفکران طراحی موفق از ابزارها و ترفندهای ذهنی هوشمندانه برای بیرون آمدن از عادت تجزیه کردن چیزها استفاده می‌کنند. یک دسته بسیار قدرتمند از چنین ترفندهایی استعاره‌ها و تمثیل‌ها هستند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
۱۰ %
۲۱۵,۰۰۰
۱۹۳,۵۰۰ تومان
اقتصاد مقاومتی سکوی پیشرفت و عدالت اقتصاد مقاومتی سکوی پیشرفت و عدالت
۲۵ %
هرژه - موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه
۵,۰۰۰
۳,۷۵۰ تومان
کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم
۱۰ %
۱۸۹,۰۰۰
۱۷۰,۱۰۰ تومان
سطح عمیق سطح عمیق
۲۵ %
سید حمزه حسینی - سید مجتبی قافله باشی
۱۶,۰۰۰
۱۲,۰۰۰ تومان
راهبرد اقتصادی پیامبر راهبرد اقتصادی پیامبر
۱۰ %
حمید سبحانی صدر
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
نتایج نوآوری باز نتایج نوآوری باز
۱۰ %
۱۲۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها