اطلس جغرافی من

اطلس جغرافی من

مترجم:
عطیه حسینی
رده سنی:
عمومی
قالب:
علمی
نوع جلد:
گالینگور
قطع کتاب:
رحلی
صفحات:
۱۶۰
وزن:
۱۰۳۶ گرم
شابک:
9786008269670

معرفی کتاب

کتاب «اطلس جغرافی من» کتابی متفاوت در حوزه جهان شناسی است. این اثر مصور که توسط نشر سایان منتشر گردید یک کتاب علمی جذاب است که مطالعه‌اش برای تمام گروه‌های سنی با شیرینی و لذت همراه خواهد بود. در ابتدای کتاب شیوه پیدایش قاره‌ها و اینکه چگونه صفحات زمین از یکدیگر فاصله گرفتتند تصویر گشته و سپس هر فصل را به یک قاره مجزا اختصاص داده است. در هر فصل شما با کشورها و مرزهایشان، چشم انداز آن قاره، شگفتی‌های منحصر به فرد، پراکندگی جمعیت، دیدنی‌های معروف هر کشور، اقلیم آب و هوایی و همچنین حیات وحش هر منطقه آشنا می‌گردید و به شکل خلاصه اطلاعات خوبی نسبت به این کره خاکی پیدا می‌کنید. همچنین یک تصویر هوایی از وضعیت هر قاره در شب نشان داده شده که تراکم جمعیت و همچنین مقدار توسعه اقتصادی هر منطقه را به خوبی نشان می‌دهد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

سرعت افزایش جمعیت شهرهای آفریقا بسیار زیاد است. اما اینجا همه‌ی مراکز پرتراکم جمعیتی شب‌ها به چشم نمی‌آیند. چون مناطق فقیرتر چراغ‌های خیابانی، فروشگاه‌هایی با ویترین‌های نورپردازی شده یا حتى برق خانگی ندارند. با این حال بیشتر قسمت‌های تاریک نقشه بیابان‌ها، جنگل‌ها یا گرم دشت‌ها هستند. شب‌های دنیای وحش بزرگ آفریقا را فقط مهتاب روشن می‌کند. چه در صحرای آفریقا و بیابان کالاهاری، چه در جنگل‌های مرکزی آفریقا و چه در علفزارهای پهناور سرنگتی تانزانیا.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دایره المعارف مصور نجوم دایره المعارف مصور نجوم
۱۰ %
ایان ریدپث - جایلز اسپارو - کارول استات - ذوالفقار دانشی
۱,۷۰۰,۰۰۰
۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان
دانشنامه مصور ماشین دانشنامه مصور ماشین
۱۰ %
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
اطلس جنگ جهانی دوم اطلس جنگ جهانی دوم
۱۵ %
جمعی از نویسندگان
۲,۰۰۰,۰۰۰
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
مرد نخستین مرد نخستین
۱۰ %
محمود اکبرزاده
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
دانشنامه ی مصور نجوم دانشنامه ی مصور نجوم
۱۰ %
کریستن لیپنکات
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
دایره المعارف مصور ماشین دایره المعارف مصور ماشین
۱۰ %
۹۵۰,۰۰۰
۸۵۵,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها