استراتژی رسیدن به استراتژی

استراتژی رسیدن به استراتژی

مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۲۱۴,۰۰۰
%۱۰
۱۹۲,۶۰۰
تومان
موجودی:
فقط 4 جلد
رده سنی:
کارآفرینان
قالب:
یادداشت
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۳۲۸
وزن:
۳۰۰ گرم
شابک:
9786007677186

معرفی کتاب

اگر مدیریت یک مجموعه یا یک پروژه و یا حتی یک هدف شخصی را دنبال می‌کنید حتما در طول انجامش بارها از خودتان سوال کرده‌اید آیا این روشی که برای رسیدن به موفقیت انتخاب کرده ایم مسیر درستی بوده است؟ آیا وقتش نشده راهکار دیگری را امتحان کنم و سعی کنم به شیوه دیگری برای رسیدن به هدف تلاش کنم؟ اصلا از کجا بدانم چه رویکردی برای رسیدن به هدف درست اتخاذ شده و چه زمان وقت تغییر دادن رویکرد است؟

این‌ها سوالاتی است که بسیاری از مدیران و فعالان در فضای کسب و کار با آن ها مواجه هستند و پاسخشان را نمی‌دانند. کتاب «استراتژی رسیدن به استراتژی» که حاصل سال‌ها پژوهش سه استاد مدیریت دانشگاه هاروارد است در تلاش است که به این سوالات پاسخ مناسبی بدهد. در این کتاب به شما آموزش داده می شود که در هر موقعیت و شرایط از چه شیوه‌هایی می‌توانید برای اتخاذ بهترین راهبرد استفاده کنید. این کتاب این آگاهی را به شما می‌دهد زمان منقضی شدن یک استراتژی را دریابید و بدانید با چه سبکی شیوه جایگزین آن را پیدا کنید. در این کتاب پس از بررسی رویکردهای متفاوت شما در نهایت به یک پالت استراتژی می‌رسید که در واقع هنر خلق استراتژی در موقعیت‌های مختلف است. اهمیت این کتاب نه در ماهی گرفتن برای خوانندگان بلکه آموزشی کاربردی ماهیگیری است. مطالعه این کتاب را به تمام مدیران کسب و کار و همه افراد کارآفرینی که به دنبال توسعه فردی و شغلی خود هستند پیشنهاد می‌شود.انتشارات آریاناقلم این اثر را با همکاری انتشارات  هاروارد و با مقدمه‌ای اختصاصی از نویسندگان کتاب برای مخاطبان ایرانی منتشر کرده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

رهبران موفق شرکت‌های به کارگیرنده رویکرد آرمان گرایانه ، چرخه پویای تجسم خلق و پافشاری را از نقطه‌ای به نقطه دیگر هدایت می‌کنند شما نیازمند لحظه دریافت شهودی هستید و سپس جهت گیری مشخصی را در نظر میگیرید شما نگهبان ارشد شعله‌ها هستید سازمانی را می‌سازید که به آن آرمان واقعیت بخشد، هدف نهایی را به اطلاع دیگران می‌رسانید و پیروزی‌های زودهنگام را جشن می‌گیرید و تعهد روشنی نسبت به تحقق آرمان دارید. استبو جایز می گوید: معتقدم نیمی از آنچه کارآفرینان موفق را از اشخاص ناموفق متمایز می‌کند ثبات قدم و پافشاری است در نهایت هنگامی که آرمان گرایی به نقطه پایانی خود می‌رسد نیاز دارید تا شرکت را از میان تغییر و تحولات لازم اما دشوار به سوی دیگر رویکردها هدایت کنید.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم
۱۰ %
۱۸۹,۰۰۰
۱۷۰,۱۰۰ تومان
مصائب من در حباب استارت آپ مصائب من در حباب استارت آپ
۱۰ %
۶۵,۰۰۰
۵۸,۵۰۰ تومان
قصه های شب برای مدیران قصه های شب برای مدیران
۱۰ %
۱۷۵,۰۰۰
۱۵۷,۵۰۰ تومان
رهیافت های اقتصادی اسلام رهیافت های اقتصادی اسلام
۱۰ %
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک
۱۰ %
۲۱۵,۰۰۰
۱۹۳,۵۰۰ تومان
اقتصاد ما  شهید صدر اقتصاد ما  شهید صدر
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۸۵,۰۰۰
۷۶,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها