بنر پویش صندوق اربعین

از طرف فرزند کوچک شما

از طرف فرزند کوچک شما

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۸۰,۰۰۰
%۱۰
۷۲,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 6 جلد
رده سنی:
عمومی
قالب:
داستان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۵۲
وزن:
۱۲۶ گرم
شابک:
978627763508

معرفی کتاب

کتاب «از طرف فرزند کوچک شما» مجموعه روایت‌هایی است نوشته شده توسط فرزندانی که حالا بزرگ شده‌اند و در نگاهی به گذشته تلاش کرده‌اند روزگاری که در زیر سایه پدر و مادر گذرانده یا حتی نگذرانده‌اند را مرور کنند. مکرمه شوشتری دبیر این مجموعه در مقدمه کتاب می‌نویسد ما چه میوه‌های رسیده یا کال همیشه متصل به ریشه‌های درخت زندگی هستیم و همیشه راه خود را در ارتباط با پدرو مادر و گذشته‌مان معنا می‌کنیم. به همین دلیل است که در بسیاری مواقع علت حوادث زندگی خود را در برخورد آنان جستجو می‌کنیم. در این اثر به دنبال واکاوی تاثیراتی هستیم که پدرو مادر بر زندگی ما گذاشته‌اند. روایت‌های مختلفی از نویسندگان مشهور و گمنام در این اثر گرد هم آمده‌اند تا شاهد باشیم چه تلخ و شیرین‌های فراوانی که می تواند به دست یک والد رقم بخورد. گاه حتی حضور ناموجود پدر یا مادری به قدر بودنش می‌تواند در زندگی یک فرزند نیز اثرگذار باشد. ورای تمام ملایمات یا ناملایمات آنچه در پایان روایت‌ها احساس می‌شود آن رابطه عمیق قلبی است که میان والدین و فرزندان برقرار است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

بابا را خیلی کمتر از عمو می‌دیدم. پای من یا پای خواهرم خورد به علاالدین و چراغ برگشت روی فرش. نفت ریخت و فرش یک دفعه گر گرفت. یادم است دویدم به سمت راهروی پشت اتاق‌ها و انباری که باریک بود و تهش سینک ظرف شویی بزرگی داشت. دویدم آب بیاورم. عمو علاالدین را برداشت و داخل حیاط با با پشت سر من فرش گرگرفته را آورد بیرون و اولین جایی که توانست خودش را از سوختن نجات بدهد رها کرد. من با ظرف کوچک آب برگشتم؛ اما دهنه ورودی راهرو بین دیوارها را فرش شعله ور بسته بود. گریه‌ام گرفت و شروع کردم به جیغ کشیدن بابا دستپاچه شد. دوزانو نشست روی زمین و با دست‌هایش هی کوبید روی آتش. به جز صدای من صدای بابا هم می‌آمد که هی نفس زنان تکرار می‌کرد:«نترس باباجون الان خاموشش میکنم. نترس...»

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

رهش رهش
۱۰ %
رضا امیرخانی
۷۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰ تومان
داستان سیستان داستان سیستان
۱۰ %
رضا امیرخانی
۹۵,۰۰۰
۸۵,۵۰۰ تومان
سه دیدار جلد اول (رجعت به ریشه ها) سه دیدار جلد اول (رجعت به ریشه ها)
۱۰ %
۱۳۵,۰۰۰
۱۲۱,۵۰۰ تومان
آبنبات دارچینی آبنبات دارچینی
۱۰ %
مهرداد صدقی
۲۷۵,۰۰۰
۲۴۷,۵۰۰ تومان
دعبل و زلفا دعبل و زلفا
۱۰ %
مظفر سالاری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
دهکده خاک بر سر دهکده خاک بر سر
۱۰ %
فائضه غفارحدادی
۱۲۵,۰۰۰
۱۱۲,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها